اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 شهريور 1392 / کد مطلب: 6685 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


در انتخابات تمام نقشه هاي دشمنان خنثي شد


در انتخابات تمام نقشه هاي دشمنان خنثي شد امام جمعه سبزوار گفت :دشمنان مي خواستند تا در انتخابات رياست جمهوري بين روحانيون و تمام اقشار جامعه جدايي بيندازد كه با حماسه سياسي مردم تمام نقشه هاي دشمنان خنثي شد. 

به گزارش سبزوار پیام به نقل از ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين غلامحسين ابراهيمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته سبزوار بر تحقق كامل شعار حماسه سياسي و حماسه اقتصادي تاكيد كرد و اظهار داشت :امروز همه بايستي توجه داشته باشيم كه بعد از حماسه سياسي بايد حماسه اقتصادي را بوجود آوريم.
وي در سخناني ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر را گرامي داشت و اظهار كرد: اين شهيدان جزو چهره هاي تاريخ ساز كشور بودند و
به خاطر اسلام و اجراي عدالت به شهادت رسيدند.
وي افزود:در دوران رياست جمهوري شهيد رجايي بود كه فرمود به كار بگوييد كه وقت نماز است و من بايد نماز بخوانم .
خطيب جمعه سبزوار ارتباط واقعي با خدا متعال و توجه به مردم را از پايه هاي دولت اسلامي بر شمرد و گفت : بايد عدالت رعايت شود و مسوولان نيز در انجام كارهايشان سستي و كم كاري نكنند.
وي همچنين در باره خدمات دولت افزود:اين هفته فرصت بسيار مناسبي براي بازگو كردن خدمات مجموعه دولت ،مديران و همه كارمندان خدوم دولت است و بايستي از اين عزيزان قدر داني شود.
حجت الاسلام ابراهيمي گفت :علي رغم مشكلاتي كه وجود دارد تا كنون خدمات خوب و مثبتي در كشورمان انجام شده كه بايد قدردان باشيم .
وي ابراز اميدواري كردكه رياست جمهوري و هيات دولت با كمك مردم انقلابي حماسه اقتصادي را محقق كنند.
وي گفت :هر كس در هر پست و مقامي كه هست بايد در مسووليت خود خوب كار كند و به مسائل اقتصادي ،ايجاد غنا،ارتقاي فرهنگ و ... توجه كند.
وي همچنين در بخشي از سخنانش ويژگي هاي رهبري امام راحل را بر شمرد و گفت :آينده نگري ،دشمن شناسي ،دوست شناسي ،مخاطب شناسي ،زمان شناسي ،مكان شناسي و داشتن قاطعيت از وِيژگي هاي رهبري حضرت امام حميني بود.
رييس شوراي فرهنگ عمومي سبزوار به روز نامگذاري مسجد هم اشاره كرد و افزود: بايستي بيش از پيش به موضوع مسائل بهداشتي مساجد توجه شود.
امام جمعه سبزوار در خطبه اول نماز جمعه سبزوار هم تمام نمازگزاران را به تقواي الهي دعوت كرد و گفت :تقويت الهي به منزله آب گوارا و شفا بخش است و يكي از نتايج تقوا عدالت است . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.