اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 13 مهر 1390 / کد مطلب: 668 / نظرات: 0


80 دوچرخه سوار سمناني در قالب "كاروان آفتاب" وارد سبزوار شدند


 كاروان آفتاب متشكل از 80 دوچرخه سوار سمناني روز چهارشنبه وارد سبزوار شدند و با حضور در مزار شهداي اين شهر به مقام شامخ شهيدان اداي احترام كردند. 
  
 
رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي سبزوار روز چهارشنبه در گفت و گو با اظهار داشت: اين كاروان روز ميلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به قصد پابوسي امام رضا (ع) ، حركت خود را از امامزاده يحيي سمنان به مقصد مشهد مقدس آغاز كرده است.
' مجيد عسكري' اعضاي اين كاروان را شامل شماري از خانواده معظم شهدا ، دانشجويان و نخبگان ، شماري از كارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ، كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد و هلال احمر سمنان ذكر كرد.
وي افزود: اعضاي اين كاروان امشب در نماز جماعت مسجد جامع سبزوار شركت و هداياي فرهنگي امام رضا (ع) را تقديم چند تن از خانواده معظم شهداي سبزوار مي كند.
وي با اشاره به برگزاري جشني همراه با مولودي خواني در مسجد جامع سبزوار به همين مناسبت ادامه داد: آنها همچنين با حضور درب منازل ،تعدادي از اين هداياي معنوي را تقديم شهروندان سبزواري مي كنند.
وي استفاده از برنامه هاي ورزشي و فرهنگي را از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده براي اين دوچرخه سواران ذكر كرد و افزود: اين كاروان فردا صبح سبزوار را به سمت نيشابور ترك مي كند تا هفدهم مهر سالروز ميلاد امام رضا (ع) در مشهد مقدس است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.