اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 مرداد 1392 / کد مطلب: 6666 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار :


خدمات دولت براي مردم بازگو شود


خدمات دولت براي مردم بازگو شود معاون استاندار و فرماندار سبزوار بر كيفي كردن برنامه هاي هفته دولت تاكيد كرد و از دستگاههاي اجرايي خواست تا با كمك دستگاه هاي فرهنگي خدمات دولت را براي مردم بازگو كنند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ايرنا،قاسم شعباني روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت سبزوار،ياد و خاطره شهيدان رجايي و با هنر را گرامي داشت و اظهار كرد:مردم ولي نعمت ما هستند و حضورشان در عرصه هاي مختلف موجب اقتدار نظام جمهوري اسلامي مي باشد.
وي افزود : هيچ رسالتي بالاتر از خدمت به مردم نيست اميدوارم آنچه در حد امكانات و توان داريم در خدمتگزاري به مردم بكار گيريم.
نماينده عالي دولت در سبزوار همچنين با اشاره به ورود سرافرازانه آزادگان به ميهن اسلامي، اظهار داشت: ملت بزرگ ايران هيچگاه فداكاري هاي و ايثارگري هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس را فراموش نخواهند كرد.
فرماندار سبزوار گفت :آزادگان با از خود گذشتگي خود، دوران غير قابل تحمل اسارت را با صبر و بردباري به پايان رساندند و پيروزمندانه به آغوش ميهن اسلامي ايران بازگشتند.
شعباني ادامه داد: نظام جمهوري اسلامي امروز استقلال و آزادي خود را مرهون فداكاري هاي اين عزيزان در هشت سال دفاع مقدس مي داند.
وي افزود: هر چند نظام خدمات خوبي را براي آزادگان ارائه كرده و بايد آنچه در حد توان داريم براي بالابردن جايگاه و شان آزادگان بكار گيريم.
معاون استاندار خراسان رضوي در سبزوار با بيان اينكه خوشبختانه مردم قدردان شهدا هستند ، اظهار داشت: دستگاه هاي اجرايي و همه كساني كه نقشي در مسائل فرهنگي ما ايفا مي كنند بايد در راستاي ارج نهادن به شهدا نقشي داشته باشند.
فرماندار سبزوار در ادامه به شرايط سياسي كشور اشاره كرد و گفت: خوشبختانه اكثريت كابينه دولت يازدهم در اين شرايط حساس سياسي با راي بالاي نمايندگان مردم در مجلس راي اعتماد گرفتند.
شعباني ادامه داد: اين راي قاطع و بالاي نمايندگان به وزيران داراي پيامدهاي فراواني است و اميدواريم دولت تدبير و اميد بتواند در تحقق و دفاع از اصول اسلامي، مهار تورم و... اقدامات مطلوبي انجام دهد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.