اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 مرداد 1392 / کد مطلب: 6665 / نظرات: 0


آزادگان در اردوگاه ها انقلاب را صادر كردند


آزادگان در اردوگاه ها انقلاب را صادر كردند  رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران سبزوار گفت : آزادگان با حضور در اردوگاه ها با اخلاق اسلامي ، شجاعت و ايستادگي كه از خود نشان دادند ،انقلاب اسلامي را صادر كردند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، عليرضا فيلسرايي يكشنبه شب در آيين تجليل از آزادگان سبزوار، افزود : آزادگان نمونه برجسته ولايتمداري و اطلاعت از ولايت فقيه بودند كه به فرمان حضرت امام راحل (ره) به جبهه هاي حق عليه باطل شتافتند و با خدمت خالصانه و عاشقانه در جبهه ها به اسارت دشمنان بعثي درآمدند.
وي اظهار داشت : خط و شيوه آزادگان خط شهدا است و خط شهدا خط امام (ره) و خط امام راحل (ره) خط اوليا و انبيا (ع) است .
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران سبزوار گفت : اين شهرستان يك هزار و ۱۲ شهيد ، بيش از دو هزار و ۴۰۰ جانباز و ۲۶۴ آزاده تقديم نظام و انقلاب كرده است .
وي بر بازگو كردن خاطرات آزادگان در جامعه به ويژه براي نسل جوان تاكيد كرد و افزود: بايد بستري فراهم شود كه خاطرات اين افراد به ورطه فراموشي سپرده نشود.
فيلسرايي با اشاره به مشكلاتي كه آزادگان در حال حاضر دارند ،افزود : بايستي مسوولان در جهت خدمت رساني به آزادگان عزيز كه براي انقلاب اسلامي مايه آبرومندي و عزت هستند تلاش كنند.
وي بيان داشت : بايستي با توجه به اصل عزتمندي آزادگان در ارايه خدمات به اين عزيزان پايبند بوده و در جهت رفع مشكلات آنها اقدام كنيم .
يكي از آزادگان سرافراز كشورمان نيز در اين مراسم گفت : در سايه سار ولايت همچنان سربازيم و اگر روزي برسد كه دشمن قصد تجاوز به كشور عزيز ايران اسلامي داشته باشد جزء اولين كساني خواهيم بود كه سينه سپر كرده و با همه قوا از كيان مملكت اسلاميمان دفاع مي كنيم .
عباسعلي بيدخوري افزود : اگر نتوانستيم به افتخار شهادت نائل شويم ولي همچنان در عرصه خدمتگزاري به ايران اسلامي حاضريم و از هيچ كوششي دريغ نمي كنيم .
وي پيشنهاد تشكيل خانه آزادگان در سبزوار را به عنوان تشكيلاتي فرهنگي به آزادگان حاضر داد كه در اين نشست مورد موافقت همگاني آنان قرار گرفت .
وي در خصوص راه اندازي خانه آزادگان گفت : هدف از اين تشكيلات جمع شدن هر از چندگاه آزادگان كنار همديگر و جويا شدن از احوالات و مشكلات است .
وي با اشاره به برگزاري جلسات منظم در اين تشكيلات گفت : از طريق خانه آزادگان برنامه هاي همچون برگزاري جلسات ادعيه ، شرح نهج البلاغه و ساير برنامه هاي فرهنگي و نيز فعاليت هاي ورزشي را در برنامه داريم .
وي دعوت از مسوولان را نيز يكي از برنامه هاي خانه آزادگان عنوان كرد .
نماينده مردم شهرستان هاي سبزوار ، جوين ، جغتاي ، خوشاب و داورزن در مجلس شوراي اسلامي هم گفت : اقتدار و عزت امروز كشور مديون رشادت هاي شهدا، ايثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس است.
دكتر محمدرضا محسني ثاني افزود : نبايد فراموش كنيم كه عزت و عظمت امروز ايران اسلامي به بركت شهدا، ايثارگران و رزمندگان انقلاب اسلامي است كه در طول هشت سال جنگ نابرابر در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ايستادگي كردند.
وي با گراميداشت بازگشت غرورآفرينانه آزادگان آنان را اسوه هاي استقامت و ايثار دانست و گفت : فداكاري و جانفشاني هاي مخلصانه اين رزمندگان را ارج نهاده و بر خود وظيفه مي دانيم.
وي در بخش ديگر از سخنانش با اشاره به حماسه سياسي مردم در ۲۴ خردادماه گفت : مجلس شوراي اسلامي توانست اين حماسه را كامل كرده و دولت را در وقت خود مستقر كند.
مراسم تجليل از آزادگان توسط بنياد شهيد و امور ايثارگران سبزوار با همكاري مديريت آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.