اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 مرداد 1392 / کد مطلب: 6663 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب : آزادگان زبان گوياي واقعيت هاي جنگ تحميلي به نسل آينده هستند


فرماندار خوشاب : آزادگان زبان گوياي واقعيت هاي جنگ تحميلي به نسل آينده هستند فرماندار خوشاب گفت : آزادگان ذخاير انقلاب و زبان گوياي واقعيت هاي جنگ تحميلي به نسل آينده هستند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، مهندس حسين ابراهيمي كردياني در حاشيه سركشي و تجليل از آزادگان خوشاب بر اشاعه و شناساندن فرهنگ دفاع مقدس به جوانان تاكيد كرد و افزود: حفظ اين ارزشها و انتقال آن به نسل حاضر از ضروريات است .
وي اظهار داشت : عزت ملي ايران اسلامي مرهون خون شهدا، فداكاري و ايثار جانبازان و صبوري خانواده شهدا و آزادگان است كه بايد به آنها اهميت داد.
وي با اظهار اينكه تجليل از آزادگان در واقع تكريم از شهدا است، افزود: آزادگان با تحمل مشقت‌ها و مرارت‌هاي دوران اسارت در زندان‌هاي رژيم بعثي عراق درس فداكاري و شجاعت را به ما آموختند.
فرماندار خوشاب آزادگان را سفيران و مبلغان عزت ، آزادگي و پايمردي ملت ايران و رزمندگان اسلام در جامعه عنوان كرد و افزود : اين شهرستان در راه حفظ و صيانت از انقلاب اسلامي ۲۶۱ شهيد ، ۲۸۰ جانباز و هشت آزاده را تقديم انقلاب كرده است.
مهندس ابراهيمي، دفاع مقدس را يك دوره تاريخي و جاودان در انقلاب اسلامي دانست و افزود : تجربياتي كه ما در دوران دفاع مقدس بدست آورديم باعث شد كه با اتكا به توان خود در مقابل دشمنان بايستيم .
وي به تغيير رويكرد دشمن در عرصه كنوني اشاره كرد و ادامه داد : امروز نوع و روش مبارزه دشمن تغيير يافته و دشمن با حمله به اعتقادات ما قصد نابودي فرهنگ اسلامي را دارد.
فرماندار خوشاب شناساندن بيش از پيش ارزش هاي اسلامي و انقلابي به نسل جوان جامعه را در برهه زماني كنوني بسيار با اهميت توصيف كرد و گفت : شناساندن هر چه بيشتر فرهنگ ايراني و اسلامي با پيروي از منويات مقام معظم رهبري موجب شكست نقشه هاي دشمنان مي شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.