اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 26 مرداد 1392 / کد مطلب: 6656 / نظرات: 0


برترين هاي جشنواره قرآني دانشگاههاي علوم پزشكي كشور تجليل شدند


برترين هاي جشنواره قرآني دانشگاههاي علوم پزشكي كشور تجليل شدند  برترين هاي هيجدهمين جشنواره قرآني اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور در سبزوار شنبه شب مشخص و تجليل شدند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، در گروه اساتيد در رشته قرائت دكتر محمد فروغ ريحاني از دانشگاه علوم پزشكي تبريز رتبه اول را بدست آورد و رامين مختاري نيا از دانشگاه دزفول و جواد باقري از گناباد به ترتيب دوم و سوم شدند .
در بخش ترتيل اساتيد به ترتيب محمد رضا عطاءاللهي از فسا ، مصطفي شيخ الطائفه از دانشگاه علوم پزشكي مشهد و دكتر محمود عليپور از قزوين صاحب رتبه هاي اول تا سوم شدند.
در حفظ كل اساتيد دكتر مهدي رجبي از دانشگاه علوم پزشكي كاشان رتبه اول را كسب كرد و غلامحسين احمدي از اصفهان سوم شد.
در حفظ ۵ جزء اساتيد حميدرضا دشتي از همدان دوم و محمود رجبي از اراك سوم شد.
در گروه قرائت اساتيد بخش خواهران سپيده مختاري خويي از دانشگاه شهيد بهشتي رتبه اول را كسب كرد و زهره سالاري از زاهدان سوم شد .
در گروه اساتيد حفظ ۱۰ جزء ام الهدي كاوه از مازندران رتبه اول را كسب كرد و درحفظ ۵ جزء مريم كارانديش ازشيراز دوم شد.
در گروه ترتيل اساتيد هاشميه چهره از ايلام دوم شد و اعظم سليماني ازفسا مقام سوم را كسب كرد .
در گروه كاركنان بخش قرائت حامد ولي زاده ازاروميه مقام اول را كسب كرد و به ترتيب مهدي محمدزاده از تبريز و يوسف قنبري از زنجان دوم و سوم شدند.
در گروه ترتيل كاركنان مصطفي صولتي از اروميه مقام اول ، سلمان محمدي نيا از اهواز و مهرداد الماسي از ايلام مشتركا دوم شدند و محمد رسول مهدوي از قم سوم شد.
در حفظ كل كاركنان سيد اصغر محمدي فرجادي از تهران دوم و محمد سپاهي سيب از زاهدان سوم شد.
در حفظ ۱۰ جزء كاركنان محمد طاهر ميرزايي از اراك دوم و جواد زارع ثاني از مشهد سوم شد.
در حفظ ۵ جزء كاركنان تحسين كريمي از كرمانشاه اول شد و به ترتيب محمد دردري از بندرعباس و هادي درائي از بوشهر دوم و سوم شدند.
در گروه كاركنان قرائت تكتم عياري از سبزوار اول شد و به ترتيب فاطمه رحمان پوراز قزوين و مريم اميدي از شهركرد مقامهاي دوم و سوم را بدست آوردند.
در بخش ترتيل كاركنان اكرم نجات بخش از دانشگاه شهيد بهشتي دوم و حميده خاتون هلابحر از بوشهر سوم شد.
در حفظ كل كاركنان زينب محمد رسولي از قزوين سوم شد و در حفظ ۲۰ جزء كاركنان خواهران حميده كوزه گر از كاشان رتبه اول را كسب كرد و زهرا كرباسي از ستاد مركزي وزارتخانه سوم شد.
در حفظ ۱۰ جزء كاركنان سميه رحمتي از بيرحند رتبه اول را كسب كرد و رتبه دوم از آن نرگس مبين زاده از كاشان و رتبه سوم از آن بتول رضايي از مشهد شد.
در گروه حفظ ۵ جزء بخش كاركنان فاطمه خوال از گيلان ، شورانگيز پيرامون از زنجان و ليلا نادري از شهركرد اول تا سوم شدند.
در گروه قرائت دانشجويان ابوالفضل خليلي از دانشگاه بقيه الله اول شد و به ترتيب احمد پيريايي از يزد و محسن شجاع الديني از اصفهان دوم و سوم شدند.
گروه ترتيل دانشجويان سجاد عليپور از اروميه اول و سيد مجتبي ميرجليلي از مشهد دوم شد.
در حفظ كل دانشجويان امير حسين اميري دليماني از تهران اول شد و حسين قادري از كاشان و مجتبي شيخاني از مشهد به ترتيب مقامهاي دوم و سوم را كسب كردند.
در گروه حفظ ۲۰ جزء دانشجويان محسن قبائي آرائي از كاشان دوم و سيد مقداد طباطبائي از مشهد سوم شد.
در حفظ ۱۰ جزء دانشجويان مختار عبيدي نيسي از اهواز رتبه اول را كسب كرد و به ترتيب محمد اعتمادي از مشهد و سعيد صالحي نژاد از يزد دوم و سوم شدند.
در حفظ ۵ جزء دانشجويان محمد حيدري از اهواز اول شد و اميد كاك آوند شاهد و محمد مهدي شرافت از شيراز به ترتيب دوم و سوم شدند.
در گروه قرائت دانشجويان سيما خليلي از شهركرد رتبه نخست را كسب كرد و منا محمد زاده از گيلان و الهام اكبري وفايي از اروميه به ترتيب مقامهاي دوم و سوم را بدست آوردند.
در گروه ترتيل دانشجويان طاهره نائبي از قم رتبه اول را كسب كرد و مرضيه جلال الدين صالحي از اهواز و سمانه نجفي از گناباد به ترتيب دوم و سوم شدند.
در حفظ كل دانشجويان سمانه خطيب شهيدي از تهران و فهيمه نمازي ازكاشان مقامهاي اول و دوم را كسب كردند.
در حفظ ۲۰ جزء دانشجويان زهرا قرباني از تهران دوم و فاطمه حقاني از گيلان سوم شد و
در حفظ ۱۰ جزء دانشجويان طاهره كنعاني از لرستان ، زينب وكيلي ازقم و زهرا خدامي از تهران عناوين اول تا سوم را از آن خود كردند.
در حفظ ۵ جزء دانشجويان غزال مرادي از اهواز ، فاطمه جوكار از ياسوج و فائزه جعفري از قم اول تا سوم شدند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.