اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 مرداد 1392 / کد مطلب: 6643 / نظرات: 0


رقابت متسابقین در دومین روز از هیجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سبزوار


 در دومين روز از هجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان، مسابقات قرائت، ترتیل، حفظ 10 جزء،حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم در بین خواهران و برادران در سالن های تالار استاد شریعتی، شبستان غربی مهدیه دانشگاه، تالار سید عبدالاعلی و تالار جامع حاج ملاهادی سبزورای در حال برگزاری می باشد .
مسابقات رشته ترتيل و حفظ 20 جزء برادران كه با حضور 138 نفر شرکت کننده از ساعت 8 صبح جمعه 25 مرداد ماه آغاز شده هم اکنون در حال جریان است و در ادامه مسابقات بخش قرائت آغاز شد.

در بخش خواهران نیز  مسابقات ترتیل و حفظ 10 با حضور 152 نفر شرکت کننده در حال برگزاری است و روند برگزاری رقابت های رشته های حفظ 20 جزء و قرائت قرآن کریم از ساعت 14/30 الی20 برگزار خواهد شد.

لازم به يادآوری است هجدهمین جشنواره دانشگاه های علوم پزشکی کشور از روز گذشته 24 مرداد ماه با برپايی مراسم افتتاحيه در تالار استاد محمد تقی شریعتی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه حکیم سبزواری فعالیت خود را آغاز كرد و فردا با ادامه مسابقات و با معرفی برترين‌های اين جشنواره و برپايی آئين اختتاميه به فعاليت سه روزه خود پايان خواهد داد.

گفتنی است با پايان يافتن این دوره از رقابت ها، نتايج نهايی و اسامی راه يافتگان به بیست و هشتیمن دوره از مسابقات ملی قرآنی دانشجویان کل کشور معرفی خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.