اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مرداد 1392 / کد مطلب: 6637 / نظرات: 0


بايستي براي تمام فعاليت هاي فرهنگي در كشور سند چشم انداز ترسيم شود


بايستي براي تمام فعاليت هاي فرهنگي در كشور سند چشم انداز ترسيم شود  مدير تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: بايستي براي تمام فعاليت هاي فرهنگي در كشور سند چشم انداز ترسيم شود.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ايرنا، حجت الاسلام و المسلمين زهير ثباتي مقدم در آيين اختتاميه نمايشگاه قرآني و فرهنگي ثامن الحجج (ع) سبزوار افزود: عرصه فرهنگ عرصه جهاد كبير است و در اين بين كارهاي فرهنگي بايستي با برنامه ريزي و هدف گذاري با حمايت مسوولان و مردم اجرايي شود.
وي با اشاره به آسيب شناسي بحث هاي فرهنگي گفت : پردازش مسائل فرهنگي در كشور ما متولي زياد دارد اما آنچنان كه بايد و شايد خروجي خوبي نداشته و زحمات و تلاش هايي شده اما اين تلاش ها با آسيب همراه بوده است .
وي هزينه بر بودن فعاليت هاي فرهنگي و بهره مادي نداشتن اين فعاليتها را از علل عدم استمرار اين فعاليت ها در كشور عنوان كرد و گفت : با توجه به اثرات و كاركردهاي فعاليت هاي فرهنگي بويژه براي نسل جوان جامعه بايستي براي احيا دين و فرهنگمان هزينه كنيم.
وي با اشاره به برنامه ريزي و هزينه هاي گزاف دشمنان در بحث فعاليت هاي فرهنگي، گفت : آنان به اين نتيجه رسيده اند كه از قسمت فرهنگي مي توانند بر ذهن و فكر نسل جوان رسوخ كرد و بتدريج آنان را با هدف هاي خود هم سو كنند.
وي با اظهار اينكه رژيم صهيونيستي اين نكته را خوب فهميده و دارد خانه هاي مسكوني و مدرسه مي سازد، افزود : اين رژيم دو ركن اساسي و تاثيرگذار در تربيت نسل جوان يعني خانه و مدرسه را هدف قرار داده و از هم اكنون قصد دارد تفكر آينده نظام را از كودكي به خورد بچه ها دهد.
مدير تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت : بايستي همه مسوولان و مردم در تداوم فعاليت هاي فرهنگي در كشور اهتمام داشته باشند.
حجت الاسلام ثباتي مقدم، توجه در طراحي ، اجرا و استمرار در فعاليت هاي فرهنگي را با اهميت دانست و گفت : بايد طراحي فعاليت هاي فرهنگي با استفاده از خردجمعي و اجراي اين فعاليت ها با توجه به آينده و چشم انداز فعاليت هاي فرهنگي انجام شود.
وي با اظهار اينكه بايستي اجراي فعاليت هاي فرهنگي شيرين ترين خاطره را ايجاد كند ،افزود : به طور نمونه به مساجد به عنوان مراكز فعاليت هاي فرهنگي بايستي توجه بيشتر شود.
مدير تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان مقدس حضرت معصومه (س) با تاكيد بر اهتمام ويژه در نماز و اجراي برنامه هايي در بعد آموزشي و ترويجي در اين بخش گفت : برگزاري كارگاه آموزشي عملي نماز براي خواهران و برادران را از جمله كارهاي اثربخش در شهرستان است كه ما نيز در اين بخش حمايت و همكاري لازم را خواهيم داشت. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.