اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مرداد 1392 / کد مطلب: 6633 / نظرات: 0

عظیم نسب /


کاروان پیاده "در مسیر بندگی" برای زیارت عازم مشهد می شود



 کاروان پیاده زیارتی "در مسیر بندگی" پایگاه شهید شهید شجیعی سبزوار برای زیارت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) عازم مشهد مقدس می شوند.   
مسوول هماهنگ کننده این کاروان ،اظهار کرد: امسال نیز همچون سالهای قبل این کاروان عصر امروز با حضور حدود 200 نفر به سمت مشهد مقدس حرکت می کند.
علی عظیم نسب افزود: اعضای این کاروان را خانواده معظم شاهد،طلاب ،جانبازان ،آزادگان ،بسیجیان،ایثارگران و عاشقان ولایت و رهبری تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: این کاروان همه ساله و به طور مرتب برای زیارت به پابوسی حضرت ثامن الحجج (ع)ا علی بن موسی الرضا شرفیاب می شود.
مسوول هماهنگ کننده کاروان پیاده روی در مسیر بندگی پاییاه شهید شجیعی سبزوار افزود: حرکت این کاروان از سال 1373 به مناسبت اربعین شهدای حرم رضوی همه ساله از طرف پایگاه بسیج شهید شجیعی ادامه داشته است.
وی عهد و پیمان مجدد با امام ، رهبری و شهدا، تذکیه روح و نفس، آشنایی با معارف اسلامی و آموزه های دینی و همچنین با آشنایی بیشتر از برکات فراوان حضور امام رضا (ع) را از اهداف این کاروان پیاده عنوان کرد.
وی افزود: تشکیل حلقه های معرفتی و ذکر مناقب و سجایای اخلاقی و سیره ائمه معصومین، خواندن مناجات نامه ها و دعای عهد و زیارت عاشورا و به پا داشتن نمازهای اول وقت به جماعت، جلسات سخنرانی، مداحی، قرائت قرآن، دعای کمیل، دعای توسل از برنامه های پیش بینی شده در این کاروان می باشد.
عظیم نسب در پایان از کمک های مردمی و خیرین و نیز ارگان ها و نهادها از جمله امام جمعه ، گروه 47 مهندسی سلمان، نیروی مقاومت بسیج ، جهاد کشاورزی، بخشداری مرکزی، آموزش و پرورش و شهرداری سبزوار قدردانی کرد. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.