اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مرداد 1392 / کد مطلب: 6630 / نظرات: 0


تکریم متسابقین قرآنی از واجبات است


رئیس مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تکریم متسابقین قرآنی توسط عوامل اجرائی هیجدهیمن جشنواره قرانی دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد و گفت: احترام به متسابقین قرآنی از واجبات است حتی اگر آن ها نداند که دارای چه ویژگی منحصر به فردی هستند.
حسين همتی در جلسه توجیهی عوامل اجرائی این جشنواره قرآنی که در محل تالار استاد محمد تقی شریعتی در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد با اظهار این مطلب گفت: هنگامی که به یک قاری قرآن احرتام می حسين همتی،در واقع به آن شخص خدمت نمی کنیم بلکه به قرآنی که به همراه اوست احترام گذاشته ایم.
وی یکی از مهمترین علل انتخاب سبزوار به عنوان میزبان این جشنواره قرآنی را از بین 52 دانشگاه علوم پزشکی سطح کشور را همدلی و وفاق بین ععوامل اجرائی این دانشگاه بیان کرد و افزود: این برای دویمن بار است که سبزوار میزبانی این مسابقات قرآنی را در بین دیگر دانشگاه های علوم پزشکی کسب می کند حضور  دکتر حسن پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و دکتر شموسی معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه نیز در انتخاب سبزوار به عنوان میزبانی بی تاثیر نبوده است.

همتی با بیان اینکه برگزاری هیجدهمین جشنواره قرآنی در سه بخش اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور یک دروه بسیار ویژه و استثنایی است اظهار داشت: زمانی که ما دو جشنواره قرآنی را باهم تلفیق کردیم حرف و حدیث زیادی در پی داشت چرا که این صحبت مطرح شد که زمانی که جشنواره های قرآنی به صورت تفکیک شده برگزار می شد برنامه های آن به خوبی هدایت نمی شد چه برسد به اینکه که این دو جشنواره تلفیقی می باشد.

رئيس مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این برای نخستین بار است که دو جشنواره قرآنی با هم برگزار می شود در صورتی که این جشنواره با همت عوامل اجرائی آن به خوبی هدایت شود نوزدهیمن دوره از مسابقات قرآنی را به صورت متمرکز برگزار می کنیم.

همتی تصریح کرد:  از آنجایی که بار مالی این جشنواره ها برای وزارت بهداشت هزینه زیادی به جا  میگذارد امیدواریم موفقیت این جشنواره قرآنی در سبزوار این بار مالی را به مراتب برای وزارتخانه کمتر از گذشته کند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.