اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 مرداد 1392 / کد مطلب: 6616 / نظرات: 0

در مراسم تجليل از خبرنگاران:


فرماندار براي توسعه داورزن ازخبرنگاران كمك خواست


فرماندار براي توسعه داورزن ازخبرنگاران كمك خواست  فرماندار داورزن براي توسعه اين شهرستان از خبرنگاران كمك خواست و گفت :خبرنگاران و روزنامه نگاران بايستي براي توسعه و آباداني اين شهرستان تازه تاسيس به مسوولان كمك كنند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا،مهندس اسماعيل غفاري روز دوشنبه در آيين تجليل از خبرنگاران داورزن ، بخشي از پتانسيل و امكانات اين شهرستان را بر شمرد و اظهار كرد: اين شهرستان ناشناخته است و رسانه هاي گروهي بايستي براي معرفي و شناسايي اين شهرستان تلاش كنند.
نماينده عالي دولت در شهرستان داورزن نقش خبرنگاران را در جامعه مهم توصيف كرد و افزود: خبرنگاران و روزنامه نگاران پل ارتباطي بين مردم و مسوولان هستند.
وي به بخشي از وضعيت فرهنگي و تاريخي اين شهرستان اشاره كرد و گفت : اين شهرستان حرفهاي زيادي براي گفتن دارد كه رسانه هاي گروهي در اين مورد نقش بسزايي دارند.
فرماندار داورزن همچنين از مسوولان و روابط عمومي هاي ادارات اين شهرستان خواست تا براي توسعه و رفع مشكلات مردم اين منطقه با خبرنگاران همكاري كنند.
مهندس غفاري ،خبرنگاران و روزنامه نگاران را از سياه نمايي و اخبار جنجال برانگيز بر حذر داشت و افزود: خبرنگاران در انعكاس اخبار بايستي امانت داري را رعايت كنند.
اين مسوول با بيان اينكه خبرنگاران مشكلات اين شهرستان را شناسايي و راهكار ارائه دهند، گفت : ما از پيشنهاد و انتقاد سازنده خبرنگاران براي توسعه و رفع مشكلات مردم استقبال مي كنيم .
وي از عملكرد رسانه هاي گروهي اين شهرستان ابراز رضايت كرد و افزود: رسانه هاي گروهي بايستي براي مردم اميد ايجاد كنند.
رييس شوراي اسلامي شهر داورزن هم نقش رسانه هاي گروهي را در جهت توسعه و آباداني اين شهرستان مهم ارزيابي كرد.
رمضان رمضاني در مورد ارتقاي داورزن به شهرستان افزود: انصافا رسانه هاي گروهي در اين مورد نقش مهمي بر عهده داشتند و وظايف خود را به درستي انجام دادند.
وي حمايت شوراي اسلامي اين شهر را از صدا و سيما ،نمايندگان مطبوعات ،خبرگزاري ها و سايت هاي محلي در اين شهرستان اعلام كرد و افزود:نقش رسانه هاي گروهي بر كسي پوشيده نيست.
در پايان اين نشست در آييني از خبرنگاران شهرستان داورزن تجليل شد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.