اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 20 مرداد 1392 / کد مطلب: 6611 / نظرات: 0

با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب :


در نمايشگاه قرآني سبزوار، دوخت چادر به صورت رايگان انجام مي شود


در نمايشگاه قرآني سبزوار دوخت چادر به صورت رايگان انجام مي شود مسوول كميته بانوان نمايشگاه قرآني فرهنگي ثامن الحجج (ع) سبزوار ، از دوخت رايگان چادر و آموزش بستن شال و روسري با رعايت حجاب كامل اسلامي در اين نمايشگاه خبر داد.
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، راضيه حدادنيا  گفت: بخش ويژه بانوان در اين نمايشگاه شش غرفه دارد كه برخي از اين غرفه ها به كارگاه آموزش عملي نماز ، غسل ، وضو و احكام كاربردي اختصاص يافته است .
وي افزود: اساتيد مجرب حوزه علميه نرجس (س) اين شهرستان در اين بخش حضور داشته و به آموزش احكام مي پردازند.
مشاورفرماندار و دبير كميته زنان و خانواده فرمانداري سبزوار افزود:غرفه پاسخگويي به سووالات شرعي نيز از ديگر بخش هاي اين نمايشگاه است كه جهت پاسخگويي به سووالات شرعي بانوان بازديدكننده داير شده و با حضور اساتيد مجرب اداره مي شود.
وي ادامه داد : در غرفه حجاب و عفاف اين نمايشگاه نيز سعي شده است از روش هاي مختلف و نويني در راستاي ترويج فرهنگ حجاب و عفاف بهره گرفته شود.
حدادنيا، ارايه پيام هاي فرهنگي ، عرضه انواع پوشش هاي اسلامي ، معرفي بانوان و دختران محجبه و تقدير و تجليل از آنان ، معرفي شخصيت هاي زن قرآني (حافظان و قاريان)، برگزاري مسابقات و اهداي جوايز و توزيع بروشور ، كتابچه و ... را از ديگر برنامه هاي بخش بانوان نمايشگاه قرآني فرهنگي ثامن الحجج (ع) سبزوار عنوان كرد.
مشاور فرماندار سبزوار در امور بانوان ادامه داد: حضور پرشور بانوان عزيز در اين گونه نمايشگاه ها ، نشان دهنده علاقه مندي آنان به فراگيري فرهنگ قرآني است.
وي گفت : زنان مدير داخل خانواده هستند و نسل آينده جامعه را در دامان خود پرورش مي دهند، لذا مي توانند بيشترين اثرگذاري را در راستاي ارتقاي سطح فكري و آگاهي بخشي به اعضاي خانواده داشته باشند.
حدادنيا افزود: خوشبختانه بانوان سبزواري نيز به دليل پايبندي به اصول اعتقادي ، از اين اصل مهم برخوردار بوده و تجربه نشان داده است كه معمولا حضوري جدي و موثر در بازديد از اين گونه نمايشگاه ها دارند. 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.