اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 17 مرداد 1392 / کد مطلب: 6575 / نظرات: 0


سبحانی فر: اعتبار پروژه راه آهن سبزوار به طور كامل جذب نشده است


سبحانی فر: اعتبار پروژه راه آهن سبزوار به طور كامل جذب نشده است نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبار پروژه راه آهن سبزوار به طور کامل جذب نشده است.
مهندس علی سبحانی فر در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این اعتبار افزود: از اعتبار ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی مصوب سال‌های ۸۹،۹۰ و ۹۱ فقط یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به راه آهن سبزوار تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: البته پیمانکار این پروژه مبلغ ۸ میلیارد تومان را هزینه کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده دو میلیارد تومان آن را به پیمانکار پرداخت کردیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: با پیگیری‌های انجام شده قرار شد از طریق فروش اوراق مشارکت به مبلغ ۵ میلیارد تومان هزینه های پیمانکار تسویه شود.

سبحانی فر خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز از طریق دولت اختصاص داده شد که متأسفانه به دلیل بسته شدن بودجه توسط مجلس نتوانستیم این میزان را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته اوراق مشارکتی به میزان ۲۰ میلیارد تومان فروخته خواهد شد و با جذب این ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و این ۲۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت انتظار داریم پیمانکار و وزارت راه این مبلغ را جذب و پروژه راه آهن سبزوار به سرانجام برسد. 
سلام سربدار




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.