اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 مرداد 1392 / کد مطلب: 6574 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب : خبرنگاران هدايت افكار عمومي جامعه را برعهده دارند


فرماندار خوشاب : خبرنگاران هدايت افكار عمومي جامعه را برعهده دارند  فرماندار خوشاب گفت : خبرنگاران با صداقت و امانتداري خبري، هدايت افكار عمومي جامعه را بر عهده دارند.

به گزارش سبزوارپیام، مهندس حسين ابراهيمي كردياني روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اصحاب رسانه را آگاهي دهنده در مسير اعتلاي جامعه دانست و افزود : خبرنگاران با انعكاس دقيق ، درست و شفاف مسائل و مشكلات جامعه مطالبات حقيقي مردم را پيگيري مي كنند.
وي صداقت در گفتار، اطلاع‌رساني شفاف، اميد بخشي به مردم و پرهيز از سياه‌نمايي را از مهمترين وظايف خبرنگاران عنوان كرد و افزود : خبرنگاران مي توانند با تقويت روحيه پاسخگويي در بين مسوولان اطمينان و آرامش را به جامعه تزريق كنند.
اين مسوول از رسانه هاي گروهي به عنوان چشم بيدار نظام مقدس جمهوري اسلامي نيز نام برد و گفت: رسانه ها بهترين پل ارتباطي بين مردم و مسوولان هستند.
مهندس ابراهيمي كردياني با اشاره به رسالت عظيم و حساس اصحاب رسانه در جامعه، گفت : خبرنگاران در شفاف سازي عملكردها ، ترويج انديشه هاي اسلامي و مبارزه با جنگ نرم نيز نقش موثري را دارند.
وي خواستار همكاري بيشتر مسوولان دستگاه هاي اجرايي با خبرنگاران اين شهرستان شد و گفت : خبرنگاران با بيان نقاط ضعف موجب علاج مشكلات و نيز بيان نقاط قوت موجب ايجاد روحيه مضاعف براي تلاش بيشتر مي شوند.
فرماندار خوشاب با تبريك روز خبرنگار از تلاش هاي صادقانه خبرنگاران اين شهرستان تقدير كرد و گفت : يكي از رسالت هاي مهم خبرنگاران در شهرستان پس از صداقت و امانتداري ، معرفي جايگاه خوشاب با پيشينه غني فرهنگي و ياري كردن مسوولان براي توسعه اين شهرستان است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.