اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 مرداد 1392 / کد مطلب: 6572 / نظرات: 0


فرماندار سبزوار:انتظار و توقع مردم را بايد در حد منابع و امكانات كشور افزايش داد


فرماندار سبزوار:انتظار و توقع مردم را بايد در حد منابع و امكانات كشور افزايش داد معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: انتظار و توقع مردم را بايد در حد منابع و امكانات كشور افزايش داد.

به گزارش سبزوارپیام، قاسم شعباني عطار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز كار دولت جديد از ۱۲ مردادماه كنوني با اشاره به تحريمها به وضعيت اقتصادي كشور اشاره كرد و افزود:بايستي شرايط جامعه و پيرامون خود را به دقت مورد تجزيه و تحليل قرار داده و با شرايط موجود، انتظار مردم را افزايش ندهيم.
وي با اشاره به شعار دولت كه تدبير و اميد بر مبناي عقلانيت و شايسته سالاري است ابراز اميدواري كرد اين شعار عملي شود و با وحدت و همكاري بتوان از اين پيچ تاريخي و شرايط سخت عبور كرد.
او با بيان اينكه اعتبارات عمراني سال ۹۰ سبزوار ۱۴۰ ميليارد تومان بود اظهار داشت:اين اعتبارات طي سال گذشته به شدت كاسته شد و در حد رفع نياز و نگهداري از زير ساختهاي شهرستان تقليل يافت.
فرماندار سبزوار با اشاره به پروژه هاي زيرساختي سبزوار از جمله آغاز ساخت قطعه اول آزاد راه حرم تا حرم از سبزوار، راه آهن، ايجاد منطقه اقتصادي، كنار گذر شرقي و پرديس دانشگاه علوم پزشكي سبزوار گفت:بهره برداري از اين پروژه ها خواسته بحق مردم است كه بايد تلاش كنيم تا در دوره جديد عملياتي شود.
شعباني با اشاره به وضعيت مساعد اعتبارات در بحث گازرساني ها و جمع آوري فاضلاب شهري اظهار اميدواري كرد كه گازرساني به شهرهاي ششتمد و روداب سبزوار نيز سريعتر محقق شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.