اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 مرداد 1392 / کد مطلب: 6549 / نظرات: 0

ارائه طرحی نوین برای نمایشگاه های قرآنی سبزوار/


ایجاد روحیه نشاط معنوی و قرآنی در جامعه ضروری است


ایجاد روحیه نشاط معنوی و قرآنی در جامعه ضروری است دبیر اجرایی نمایشگاه قرآنی فرهنگی ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : در پی آن هستیم که با برپایی این نمایشگاه ، طرحی نوین برای برگزاری نمایشگاه های قرآنی در شهرستان سبزوار ارائه دهیم.
جواد فرزی در حمع خبرنگاران به اهداف برگزاری این نمایشگاه پرداخت و افزود : یکی از اهداف  برپایی این نمایشگاه ایجاد روحیه نشاط معنوی و قرآنی در جامعه است و اجرای چنین برنامه هایی در شهرها و مناطق مختلف کشور بسیار ضروری است.
این طلبه و دانشجوی رشته حقوق موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) فم ادامه داد : سال های گذشته نیز در ایام ماه مبارک رمضان ، در سبزوار نیز مانند بسیاری از نقاط کشور نمایشگاه قرآنی برگزار می شده است که عنوان این نمایشگاه در سال های گذشته «قرآن و عترت» بود.
فرزی همچنین گفت : امسال نظر به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه هرساله «قرآن و عترت» برپا نشد ، تصمیم به برگزاری نمایشگاه قرآنی فرهنگی ثامن الحجج(ع) گرفتیم.
وی اظهار داشت : طرح برگزاری این نمایشگاه بسیار نو و ابتکاری است به طوری که تا کنون در سبزوار نظیر نداشته است.
فرزی تصریح کرد : البته پیش از این در برخی دیگر از شهرهای کشور نظیر تهران و قم ، نمایشگاه های قرآنی با این سبک و سیاق برپا شده است که از نمونه های آن می توان به نمایشگاه «گلستان زندگی» و «در مسیر بهشت» در قم اشاره کرد.
وی آشنایی بیشتر مردم و مسافران را با محصولات و توانمندی های قرآنی سبزوار را از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
دبیرنمایشگاه قرآنی فرهنگی ثامن الحجج سبزوار افزود : این نمایشگاه شامل 40 غرفه خواهد بود که در 5 بخش شامل بخش های کودک ، نوجوان و جوان ، عموم ، بانوان و خدمات برپا خواهد شد.
گفتنی است نمایشگاه قرآنی فرهنگی ثامن الحجج(ع) سبزوار از چهارشنبه شب  16 مردادماه جاری به مدت یک هفته در محل پارک شهربازی سبزوار برپا خواهد شد.

 این نمایشگاه هر روز بعد از ظهر پذیرای بازدید عموم خواهد بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.