اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 14 مرداد 1392 / کد مطلب: 6548 / نظرات: 1


ایجاد 4 سایت الگویی جامع تولیدی ـ ترویجی در سبزوار


رییس اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار از ایجاد 4 سایت الگویی جامع تولیدی - ترویجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایسنا، حمید کیانی مهر روز گذشته در اولین جلسه کمیته هماهنگی و اجرایی سایت‌های الگویی جامع تولیدی- ترویجی این شهرستان، این سایت‌ها را شامل سه سایت پرورش آبزیان و یک سایت پنبه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای بکارگیری همه جانبه توصیه‌های فنی اجرا می شود، ابراز امیدواری کرد: با تحقیقات بخش خصوصی، بهره‌برداران و ... بتوان در جهت تحقق خودکفایی و پایداری محصولات استراتژیک گام برداشت.

کیانی مهر اذعان کرد: بر اساس این طرح، واحدهای تولیدی تحت پوشش همه جانبه قرار گرفته تا جمیع طرح‌ها اعم از اجرایی و ترویجی در قالب یک سایت جامع اجرا شود.

رییس اداره آموزش وترویج جهاد كشاورزي شهرستان سبزوار گفت: امیدواریم با توانمند سازی تولیدکنندگان در مدیریت علمی تولید و به منظور افزایش بهره وری از منابع تولید محصولات کشاورزی به اهدافی چون تدوین الگوی کشت، ارتقا راندمان آبیاری، بهبود عملیات تولید و امنیت غذایی دست یابیم.

وی با اشاره به وسعت و تنوع محصولات کشاورزی سبزوار بیان کرد: شهرستان سبزوار قادر به اجرای سایت‌های مرغداری گوشتی، پسته، زعفران، انار و گیاهان دارویی است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.