اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 14 مرداد 1392 / کد مطلب: 6547 / نظرات: 0


اجراي ۶۰۰كيلومتر لوله گذاري انتقال آب در خوشاب ضروري است


اجراي ۶۰۰كيلومتر لوله گذاري انتقال آب در خوشاب ضروري است  معاون فني و اجرايي مديريت جهاد كشاورزي خوشاب گفت : در صورت تامين اعتبار، اين شهرستان نيازمند اجراي ۶۰۰ كيلومتر لوله گذاري انتقال آب در چاه هاي عميق است .

به گزارش سبزوارپیام، مهندس احمد كامراني منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : با توجه به تداوم خشكسالي در منطقه ، افت سفره هاي آبهاي زيرزميني و با هدف بالا رفتن راندمان آبياري و جلوگيري از هدر رفت آب در كانال هاي سنتي، به لوله گذاري انتقال آب در اين شهرستان نياز ضروري است .
وي با بيان اينكه تاكنون ۳۰۰ كيلومتر لوله گداري انتقال آب با خود اجرايي كشاورزان و اعتبارارات دولتي در شهرستان خوشاب اجرا شده اظهار داشت : اين ميزان لوله گذاري با توجه به وجود ۱۹۳ چاه عميق و نيمه عميق در اين شهرستان اندك است .
معاون فني و اجرايي مديريت جهاد كشاورزي خوشاب همچنين از طراحي ۱۰۰ هكتار آبياري تحت فشار هم خبر داد و گفت : در صورت تامين اعتبار اين پروژه نيز اجرا مي شود.
مهندس كامراني منش افزود : در حال حاضر ۲۲ هكتار آبياري تحت فشار در مزرعه پسته يكي از باغداران شهرستان خوشاب در حال اجرا است.
وي همچنين به مرمت هفت رشته قنات در شهرستان خوشاب هم اشاره كرد و گفت : مرمت اين قنوات در پايان شهريورماه به اتمام مي رسد.
معاون فني و اجرايي مديريت جهاد كشاورزي خوشاب با اشاره به وجود ۲۶۵ رشته قنات در اين شهرستان گفت : بيش از ۶۰ رشته از اين قنوات نيازمند مرمت است . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.