اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 11 مهر 1390 / کد مطلب: 653 / نظرات: 0


عضوشورای اسلامی /طرحهای دولتی در شهر داورزن روند خوبی دارد


عضو شورای شهر داورزن گفت : خوشبختانه با مساعدتهای دولت طرحهای عمرانی و پروژه های احداثی شهر داورزن روند قابل قبولی داشته است .

سید احمد حسن نیا با اشاره به احداث ساختمان حوزه بسیج امام رضای شهر داورزن گفت : این شورا با اختصاص زمینی به مساحت 2700 متر مربع زمینه احداث ساختمان این حوزه را فراهم آورد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های به عمل آمده از سوی حوزه امام رضا (ع) شهر داورزن یک مجتمع ورزشی با اعتباری بالغ بر 450 میلیون ریال نیز در جنب ساختمان این حوزه احداث خواهد شد .

وی روند تکمیل این پروزه را خوب توصیف کرد و ادامه داد: این ساختمان در دوطبقه و با زیر بنایی بالغ بر 300 متر در شرف تکمیل است .

عضو شورای شهر داورزن همچنین اختصاص 42 هزار متر مربع زمین برای احداث واحدهای مسکونی طرح مهر خبر داد و گفت : این واحدها نیز در 4 فاز به بهره برداری خواهد رسید.

حسن نیا فاز اول و دوم این طرح را شامل 100 واحد مسکونی عنوان کرد و گفت : 25 واحد از این طرح به صورت دوطبقه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت .

وی ادامه داد: هر واحد از این واحدهای مسکونی نزدیک به 250 میلیون ریال از تسهیلات دولتی استفاده خواهد کرد و تنها متقاضیان 90 میلیون ریال در اقساط مختلف پرداخت خواهند کرد.

وی همچنین روند تکمیل ساختمان کلانتری شهر داورزن در حاشیه محور بین المللی تهران – مشهد را خوب ارزیابی کرد و گفت : شورای اسلامی شهر داورزن با همکاری اهالی و شهر داری شهر داورزن زمینی به مساحت 4700 متر مربع در اختیار این ارگان قرار داده اند.

وی اظهار امیدواری کرد تا با بهره برداری از ساختمان جدید این کلانتری شاهد تخریب ساختمان قدیم این کلانتری در مرکز شهر که چهره نازیبایی به شهر داده است  باشیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.