اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6523 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب: ايستادگي ، وحدت عامل شکست آمريكا و رژيم صهيونيستي است


فرماندار خوشاب: ايستادگي  وحدت  عامل شکست آمريكا و رژيم صهيونيستي است فرماندار خوشاب گفت : با ايستادگي ، وحدت و هوشياري ،در هم شكستگي آمريكا و اسرائيل را خواهيم ديد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، مهندس حسين ابراهيمي كردياني به عنوان سخنران پايان راهپيمايي روز قدس در خوشاب به بنيانگذاري رژيم جعلي اسرائيل اشاره كرد و افزود: استكبار جهاني بعد از بنيانگذاري اسرائيل ،نقشه گسترش آن را كشيد اما به بركت هوشياري امام عزيز و ملت ايران امروز اين رويا را به گور برده و مي برند .
وي با اشاره به تاكيدات امام راحل (ره) و ايده ايشان مبني بر محو اسرائيل غاصب گفت : بايستي مردم مظلوم فلسطين از سوي همه كشورهاي اسلامي حمايت شوند.
فرماندار خوشاب با اشاره به آگاهي ملتها ، افزود : بيداري اسلامي در بين كشورها نشات گرفته از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است كه اين بيداري و وحدت موجب پيروزي خواهد شد.
وي گفت : در دنيا اتفاقات عجيبي رخ مي دهد تشكيلاتي مانند حزب الله لبنان تروريست خوانده مي شود اما رژيم صهيونيستي با آن جنايات و فجايع عليه ملت مظلوم فلسطين ، تروريست ناميده نمي شود.
امام جمعه موقت خوشاب نيز گفت : امروز وظيفه ماست به هر نحوي كه مي توانيم از فلسطين دفاع بكنيم.
حجت الاسلام شبيري نسب با اظهار اينكه تروريست ها از آمريكا و اسرائيل دستور مي گيرند افزود : اسرائيل كه شعار نيل تا فرات مي داد امروز شعار امنيت سر مي دهد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.