اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6518 / نظرات: 1

امام جمعه ششتمد /


تصویب نهائی شهرستان ششتمد شایسته قدردانی است


تصویب نهائی شهرستان ششتمد  شایسته قدردانی است حسین پور/امام جمعه ششتمد در خطبه های نماز جمعه این هفته ششتمد گفت: در آخرین جلسه هیئت دولت تصویب نهائی شهرستان ششتمد صورت پذیرفت که این اقدام رئیس جمهور و هیئت دولت شایسته قدردانی می باشد.
حجه الاسلام و السملیمن ثباتی مقدم افزود: از دولت محترم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تصویب نهائی شهرستان جدید ششتمد می خواهیم که هر چه سریعتر نسبت به استقرار فرمانداری و معرفی سرپرست با توجه به قولهای داده شده اقدام نمایند.
خطیب جمعه ششتمد گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به تدبیر امام خمینی روز قدس نامگذاری گردید چرا که امام راحل اعتقاد داشت روز قدس از ایام قدراست ومی تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: امسال مسئله فلسطین حساسیت بیشتری پیدا کرده وزیرا رژیم صهونیستی با استفاده از افراطیون سلفی و موج ترورها و انفجارها سعی در مشغول کردن کشورهای اسلامی به جنگهای داخلی است.
امام جمعه ششتمد به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مشرعویت نظام اسلامی با حضور و حکم ولی فقیه است و ریاست جمهوری که بالاترین مقام اجرایی کشور است با رأی مردم که نشان جمهوریت و تنفیذ رهبری که حاکی از اسلامیت است می تواند سکاندار منصب اجرا گردد.
وی ادامه داد: برخی از اکنون شروع به انتقاد و یا ایراد سخن در خصوص دولت آتی نموده اند که این شایسته نیست و همگان با توجه به شرایط اقتصادی مردم و اوضاع منطقه باید به کمک دولت آمده و دولت را در راستای حل مشکلات و موانع کمک نمائیم.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.