اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6497 / نظرات: 1


مردم خوشاب همصدا با همه آزاديخواهان جهان فرياد آزادي قدس را سر دادند


 هزاران نفر از مردم شهرستان خوشاب با شركت گسترده و كم نظير خود در مراسم معنوي روز قدس ،همصدا با همه مردم فرياد آزادي قدس را سر دادند.
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از  ايرنا ، آنان بار ديگر با آرمان هاي امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري تجديد بيعت كرده و همبستگي خود را با ملت فلسطين اعلام داشتند.
اقشار مختلف مردم خوشاب از جمله روحانيون،خانواده هاي معظم شهدا،جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس ، مسوولان محلي ،مديران و كارمندان دستگاه هاي اجرايي ،نيروهاي نظامي و انتظامي ،بسيجيان ، فرهنگيان ،دانش آموزان ،دانشجويان،بازاريان، كسبه و ورزشكاران در راهپيمايي روز قدس شركت كردند.
روزه داران هميشه در صحنه خوشابي با طي مسير خيابان امام رضا (ع) به سمت ميعادگاه نماز جمعه اين شهرستان بار ديگر حمايت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطين تا رهايي قدس شريف از چنگال صهيونيست هاي غاصب كردند.
راهپيمايان با شعارهاي يا ايها المسلمون اتحدوا اتحدوا ، پيام قرآن ما وحدت مسلمين است /آزادي فلسطين شعار مسلمين است ، وحدت خود را در حمايت از مردم مظلوم فلسطين به نمايش گذاشتند.
آنان با شعارهاي رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش مي كنيم ،رهبر پر توان زنده باد/ ايران اسلامي پاينده باد، روز قدس روز حيات اسلام است و ... با مقام معظم رهبري هم تجديد بيعتي دوباره كردند.
در پايان اين مراسم قطعنامه سراسري قرائت شد و با تكبير راهپيمايان مورد تاييد و تاكيد قرار گرفت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.