اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 11 مرداد 1392 / کد مطلب: 6496 / نظرات: 0

در روز جهانی قدس /


مردم داورزن فرياد حمايت از ملت مظلوم فلسطين را سر دادند


مردم داورزن فرياد حمايت از ملت مظلوم فلسطين را سر دادند  هزاران نفر از مردم مومن و انقلابي داورزن در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با حضور گسترده و با شكوه خود در راهپيمايي روز جهاني قدس فرياد حمايت از ملت مظلوم فلسطين را سردادند.
 به گزارش ايرنا، شهروندان داورزني با حضور گسترده و يكپارچه در راهپيمايي روز جهاني قدس، يكبار ديگر انزجار و نفرت خود را از جنايت هاي ددمنشانه رژيم غاصب صهيونيستي اعلام كردند.
اقشار مختلف مردم داورزن از جمله روحانيون، خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران ، امام جمعه ،فرماندار و مسوولان محلي، نيروهاي نظامي و انتظامي و ديگر اقشار مردم از پير،جوان، كودك، زن و مرد و شهري و روستايي در همايش جهاني روز قدس شركت كردند.
در اين مراسم راهپيمايان با حمل تصاويري از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و پارچه نوشته هايي ضمن بيعت مجدد با آرمان هاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب، انزجار خود را از دشمنان اسلام و نظام اسلامي بويژه صهيونيست ها اعلام كردند.
مردم روستاها و بخش هاي مركزي و باشتين شهرستان داورزن هم با دهان روزه، همگام با ملت مسلمان جهان در اين راهپيمايي حضور يافته و ضمن ارج نهادن به روز قدس يادگار معمار كبير انقلاب و لبيك به دعوت رهبر معظم انقلاب، حمايت و همبستگي خود با ملت مظلوم فلسطين را به نمايش گذاشتند.
در اين مراسم قطعنامه سراسري راهپيمايي با سردادن تكبير راهپيمايان مورد تاييد قرار گرفت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.