اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 مرداد 1392 / کد مطلب: 6474 / نظرات: 0


مسابقه بزرگ عکس و طراحی حروف به مناسبت پاسداشت روز جهانی قدس


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برگزاری مسابقه عکس در روز راهپیمایی جهانی قدس و طراحی حروف به مناسبت پاسداشت روز جهانی قدس در سبزوار  خبر داد .

محمد مشکانی با اعلام این خبر افزود همزمان با روز جهانی قدس مسابقه بزرگ عکس از راهپیمایی روز قدس و طراحی حروف به مناسبت پاسداشت روز جهانی قدس در شهرستان سبزوار برگزار می شود . 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار  با  اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند روز قدس از روزهاي مهم و تعيين کننده است که  سال هاي متمادي است سعي مي شود مسئله قدس فراموش بشود و  روز قدس درست تيري است به قلب اين توطئه و  حرکتي است براي خنثي کردن اين توطئه خباثت آميزي که استکبار و صهيونيسم و طرفداران و همکارانشان دست به يکي کرده اند تا به کلي مسئله فلسطين را به دست فراموشي بسپارند از تمامی همشهریان عزیز خواست که با حضور حماسی خود  فریادهای  خود را  در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان برسانند و   روز قدس را گرامی بدارند . 

وی افزود:  مسابقه بزرگ عکس و طراحی حروف به همت  انجمن هنرهای تجسمی و انجمن عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و  با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار و انجمن هنرهای تجسمی کانون بسیج هنرمندان سبزوار برگزار می گردد .

مشکانی گفت : مسابقه بزرگ طراحی حروف  با موضوعات  1- روز قدس روز حیات اسلام است 2- ما آمریکا را زیر پا می گذاریم 3-  اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود 4-  هر کجا دفاع از فلسطین باشد ما در آنجا حضور داریم 5-  فلسطین پاره تن اسلام است 6-  ما جهاد با صهیونیست ها را واجب می دانیم 7-  روز قدس را گرامی بدارید و آن را بزرگ بشمارید 8-  روز قدس یکی از مهمترین روزها در جهان اسلام است 9-  روز قدس باید روز آمادگی برای آزدسازی قدس باشد10-  مرگ بر آمریکا 11-  مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست  برگزار می شود .
گفتنی است آخرین مهلت ارسال  آثار  تا مورخ 24 مرداد ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کانون بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار می باشد .

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر  به سایتهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار ، کانون بسیج هنرمندان و ناحیه مقاومت سپاه سبزوار مراجعه نمایند . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.