اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 مرداد 1392 / کد مطلب: 6471 / نظرات: 0


350 سبد کالا بین مددجویان بهزیستی خوشاب توزیع شد


رییس اداره بهزیستی خوشاب گفت : در ماه مبارک رمضان 350 سبد کالا به ارزش ریالی هر سبد 350 هزار ریال بین مددجویان این نهاد توزیع شد .

 به گزارش سبزوارپیام ،علی گرمابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این سبد های کالا بر اساس بعد نیازمندی خانواده ها توزیع شد.

وی اظهار داشت : هزینه این سبدهای کالا از محل کمک های سازمان و مشارکت های خیرین تامین شد.

وی با اشاره به گستردگی وظایف بهزیستی گفت : کمک های دولت به تنهایی جوابگوی نیاز افراد تحت پوشش نیست.

رییس اداره بهزیستی خوشاب کمک های خیرین را در این راستا بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود : خیرین همیشه یار و مددکار بهزیستی بوده اند.

گرمابی به لزوم مساعدت و همکاری تمام دستگاه ها در بحث جلب مشارکتها اشاره کرد و اظهارداشت : تمام دستگاه ها این رسالت را بر عهده دارند که بهزیستی را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری کنند.

وی ادامه داد : هر کدام از دستگاه ها به فراخور وظایفی که دارند با طیف خاصی از مردم سرو کار داشته و می توانند حلقه اتصال مناسبی بین بهزیستی و خیرین دستگاه خود باشند.

وی به وظایف بهزیستی در حوزه اجتماعی ، پیشگیری ، مشارکت های مردمی ، اشتغال و موسسات غیردولتی اشاره کرد و گفت : بهزیستی خوشاب 750 معلول تحت پوشش دارد .

وی مشارکتهای مردمی اداره بهزیستی خوشاب به شماره حساب 2163451701000 نزد بانک کشاورزی را برای کمک به مددجویان این شهرستان عنوان کرد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.