اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 7 مرداد 1392 / کد مطلب: 6461 / نظرات: 0


ادغام دو تیم طرقبه شاندیز و ثامن الحجج(ع) سبزوار برای حضور در لیگ برتر بانوان


ادغام دو تیم طرقبه شاندیز و ثامن الحججع سبزوار برای حضور در لیگ برتر بانوان   سرمربی تیم بانوان هیأت هندبال طرقبه شاندیز گفت: با انتقال هفت بازیکن تیم ما به تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار، این دو تیم با یکدیگر ادغام شدند.

به گزارش سبزوارپیام به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، تکتم خان بابازاده اظهار داشت: مدتی به دنبال جذب اسپانسر بودیم تا به صورت مستقل و با عنوان تیم طرقبه و شاندیز در لیگ برتر حاضر شویم که متأسفانه اسپانسری حاضر به حمایت مالی از تیم نشد.

    وی افزود: پس از بررسی تمامی شرایط موجود و مذاکره با مسوولان تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار، مقدمات انتقال 7 بازیکن تیم ما به سبزوار فراهم شد و عملاً دو تیم در یکدیگر ادغام شدند و در لیگ برتر رقابت می کنند.

    خان بابازاده ادامه داد: ترکیب کادر فنی همان ترکیب سال گذشته تیم سبزوار است و من به عنوان مربی در کنار این تیم خواهم بود.

    سرمربی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز افزود: بر اساس تصمیم مدیران باشگاه قرار شد بازیکنان باقی مانده در ترکیب تیم ما در کنار بازیکنانی که از ثامن الحجج(ع) سبزوار به ما ملحق می شوند با عنوان تیم ثامن الحجج(ع) مشهد در لیگ دسته اول حضور پیدا کنند.

    وی در پایان گفت: امسال هم همچون سال گذشته هدف اصلی استفاده از ظرفیت ها و استعدادهای بومی استان است که امیدواریم بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.