اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 7 مرداد 1392 / کد مطلب: 6457 / نظرات: 0


مسوول فرهنگی اوقاف سبزوار بر ترویج فرهنگ قرآنی تاکید کرد


مسوول فرهنگی اوقاف سبزوار بر ترویج فرهنگ قرآنی تاکید کرد مسوول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه تاکیدکرد و گفت :بایستی برای فرهنگ قرآنی تلاش کنیم.

به گزارش سبزوارپیام، روح الله صادقی سرشت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، به تشریح نقش مؤثر و ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی پرداخت.

وی گفت : با توجه به هجمه های گسترده فرهنگ منحط غرب بایستی جامعه و کشور را قرآنی کرده و زمینه های انس هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با قرآن کریم فراهم کنیم.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر مسوولان به برگزاری محافل و مجالس قرآنی گفت : این امر زمینه اعتلای فرهنگ و ترویج قرآن در جامعه اسلامی را فراهم می کند.

مسوول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در این راستا گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی از کشور عراق در ششتمد و خوشاب برگزار می شود.

وی اظهار کرد: این محافل قرآنی با حضور استاد میثم تمار از کشور عراق و نیز یکی از چهره های قرانی کشوری و قاریان برتر شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این محافل قرآنی با حضور مسئولان شهرستان و مردم دهم مردادماه جاری مصادف با 23 ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود : این مراسم قبل از افطار در ششتمد و بعد از افطار نیز در شهر سلطان آباد خوشاب برگزار می شود. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.