اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 مرداد 1392 / کد مطلب: 6447 / نظرات: 0

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره):


120 حامی ایتام در سبزوار جذب شدند


120 حامی ایتام در سبزوار جذب شدند مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت : 120 حامی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون در این شهرستان جذب شدند.
 به گزارش سبزوارپیام، سید حسین کرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر 530 یتیم زیر 18 سال تحت پوشش این نهاد هستند که 300 نفر از آنان حامی ندارند.

وی بیشتر ایتام در انتظار حامی را در سنین 12 تا 18 سال ذکر کرد و ادامه داد:علاوه بر این تعداد70 دانشجو از ایتام بالای 18 سال نیز حامی نداشته و از نظر مالی در مضیقه هستند.

وی طرح اکرام ایتام را پذیرش فرزند معنوی توسط افراد خیر دانست و افزود : در این طرح هر حامی می تواند حمایت از یک یا چند یتیم زیر 18 سال را برعهده بگیرد که حامیان به طور معمول بایستی هر ماه مبلغ 200 هزار ریال به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار جذب مشارکت های مردمی و حامی برای ایتام را یکی از برنامه های مهم این نهاد به مناسبت هفته اکرام در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

او گفت : سه پایگاه در سطح شهر سبزوار ، دو پایگاه برون شهری در تهران و مشهد مقدس برای جذب حامی مستقر شده است.

وی طرح محسنین را نیز کمک به خانواده های دارای فرزندان نخبه که سرپرستان خانواده بیمار بوده و توانایی کار ندارند ذکر کرد و افزود : در این طرح خیرین به طور معمول ماهیانه 250 هزار ریال برای هزینه تحصیلی و ارزاق فرزندان به حساب سرپرستان خانواده واریز می کنند.

کرابی با اظهار اینکه 12 هزار و 500 نفر مددجو با جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد سبزوار هستند خواستار کمک های بیشتر خیرین در این حوزه شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.