اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 5 مرداد 1392 / کد مطلب: 6440 / نظرات: 0


هیجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاههای علوم پزشکی در سبزوار برگزار می شود


هیجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاههای علوم پزشکی در سبزوار برگزار می شود معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت : هیجدهمین جشنواره قرآنی اساتید ، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار می شود .

به گزارش سبزوارپیام، دکتر نعمت الله شموسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این جشنواره کشوری به مدت سه روز از 24 تا 27 مردادماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار می شود.

وی با اشاره به شرکت 800 نفر از سراسر کشور در بخش های حفظ ، قرائت و ترتیل قرآن کریم ،گفت : این مسابقات را داوران بین المللی ، کشوری ، استانی و منطقه ای داوری می کنند.

وی با بیان اینکه از زمان اعلام میزبانی به دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تمام تلاش خود را برای برگزاری بهینه این مسابقات به کار بسته ایم افزود : همه تدابیر و هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره انجام شده است .

دکتر شموسی برگزاری محافل انس با قرآن در شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب ، نمایشگاه محصولات فرهنگی ، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و بازدید شرکت کنندگان از برخی مراکز فرهنگی و تاریخی سبزوار را از جمله برنامه های این جشنواره قرآنی عنوان کرد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.