اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1392 / کد مطلب: 6431 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:ايجادهمبستگي در جامعه از اهداف نماز جمعه است


امام جمعه خوشاب:ايجادهمبستگي در جامعه از اهداف نماز جمعه است  امام جمعه خوشاب گفت : ايجاد انسجام ، همبستگي و اتحاد در جامعه يكي از مهمترين اهداف نماز جمعه است.
 به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام و المسلمین محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب با اشاره به پنجم مرداداماه سالروز اقامه نخستين نماز جمعه كشور در سال 58 توسط آيت اله طالقاني افزود : اقامه نمازجمعه يكي از بهترين شيوه هاي مبارزه با تهاجم فرهنگي است.
 وی فضاسازي معنوي در جامعه ، تربيت فردي و اجتماعي ، بيعت مجدد با  ولي امر مسلمين و تحكيم پايه هاي ديني را از جمله بركات اقامه نماز جمعه در جامعه عنوان کرد .
وي همچنین با اشاره به روايات اسلامي  دعوت به سوي خداوند و تقواي الهي و بيان مسائل در جهت مصالح دين و دنيا را از  مواردي ذكر كرد كه در نماز جمعه بايد بيان شود.
 امام جمعه خوشاب در بخشی  دیگر از سخنانش  با اشاره به برکات شب های قدر گفت :  یکبار تمام قران در شب قدر بر قلب پیامبر نازل شد و دیگر بار در طول 23 سال بتدریج آیات آن بر پیامبر نازل شد .
حجت الاسلام صاحبی  با بیان اینکه شب قدر بهتر از هزار شب است افزود : شب قدر شب تقدیر است و سرنوشت یک سال در آن شب رقم می خورد.
 









منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.