اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1392 / کد مطلب: 6430 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


یکی از برکات انقلاب اسلامی اقامه نمازجمعه است


یکی از برکات انقلاب اسلامی اقامه نمازجمعه است  امام جمعه سبزوار گفت : یکی از برکات انقلاب اسلامی  و از مواردی که دشمن را مایوس کرده اقامه نمازجمعه در کشور است .

به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار افزود : نمازجمعه وحدت آفرین است وحدت از توحید می آید و توحید عزت آفرین است .
 وی با اشاره به اقامه اولین نمازجمعه رسمی کشور در پنجم مردادماه 58 به امامت مجاهد خستگی ناپذیر و به تعبیر امام راحل (ره) ابوذر زمان آیت اله طالقانی گفت : در اقامه نمازجمعه  رابطه انسان و معبود (تقوا و توجه به خدا ) ، رابطه اجتماعی و رابطه سیاسی و اجتماعی در نظر گرفته می شود .
 وی ششم مردادماه روز ملی مهارت  و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای هم اشاره کرد و گفت :  طبق  آیات قرآن هر انسانی در هر لباسی که هست بایستی کار و کوشش کند .
امام جمعه سبزوار با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی حرکت به سوی تحول و کمال یک ارزش است اظهار داشت : ضمن اینکه موفقیت ها و پیشرفت های زیادی داشتیم نواقصی هم بوده که بایستی این نواقص و ضعف ها با همکاری مردم و مسئولان برطرف شود .
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی  تخصص در کار را از شروط پذیرفتن مسئولیت عنوان کرد و گفت : پذیرفتن  کاری که نسبت به آن تخصص و معرفت نداریم خیانت است .
 وی در بخشی از سخنانش با اشاره به در پیش بودن شب های قدر ابراز امیدواری کرد بتوانیم از این ایام نهایت بهره برداری را داشته باشیم .
 حجت الاسلام ابراهیمی با  بیان اینکه  پیامبر (ص) می فرماید " من تربیت شده دست خدا هستم و علی هم تربیت شده دست من است "  گفت : عظمت علی (ع) در کلام نمی گنجد علی (ع) در زهد ، عبادت ، شجاعت ، سخاوت و همه اوصاف برجسته انسانی نمونه بود .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.