اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 مرداد 1392 / کد مطلب: 6428 / نظرات: 1


امام جمعه ششتمد: روز قدس روز اسلام است


امام جمعه ششتمد: روز قدس روز اسلام است امام جمعه ششتمد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ششتمد گفت: روز قدس روز اسلام است و روزي است متعلق به جهان اسلام و از يادگاران امام راحلمان محسوب مي شود.

به گزارش سبزوارپیام، حجه الاسلام و المسلمين ثباتي مقدم افزود: مردم ايران اسلامي در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان حضوري گسترده در راه پيمائي روز قدس خواهند داشت.

 وي با تسليت ايام شهادت حضرت علي(ع) گفت: يکي از مهمترين ويژگي هاي زمامداران در سيره حکومت امام علي(ع) حق محوري و باطل ستيزي است و يکي ديگر از آنها مردم داري و مهرورزي مي باشد.

 خطيب جمعه ششتمد اظهار داشت: متأسفانه برخي ادارات ما با مردم نامهربانند و کار مردم را بدون دليل امروز و فردا مي کنند و کاري را که در يک روز انجام آن ممکن است به روزهاي آتي موکول مي کنند که اين شيوه با شيوه زمامداري حضرت امير(ع) مغايرت دارد.

 وي گفت: يکي ديگر از ويژگي هاي زمامداري در سيره حکومتي مولاي مظلومان توجه خاص به ضعفاء و ستمديدگان مي باشد که امام راحلمان نيز به اين مهم توجه خاصي داشتند.

 امام جمعه ششتمد افزود: صداقت ، راستگوئي و دشمن ستيزي  از ديگر ويژگي هاي زمامداري در حکومت حضرت علي(ع) است.

 وي گفت: مقام معظم رهبري در ديدار با کارگزاران نظام جمهوري اسلامي ايران بيان داشتند که آمريکائيها غيرقابل اعتماد و غير منطقي هستند و در برخوردهايشان صادق نيستند.

 وي در پايان با اشاره به سالروز شهادت شيخ فضل الله نوري گفت: شيخ فضل الله از عالمان بيدار و هوشياري بود که قائل به مشروطه مشروعه بود و وقتي ديد که مشروطه از مسير شرع خارج شده ايستاد و بالاي دار رفت و به شهادت رسيد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.