اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 3 مرداد 1392 / کد مطلب: 6424 / نظرات: 0


همایش بزرگ قرآنی در خوشاب برگزار شد


همایش بزرگ قرآنی در خوشاب برگزار شد   همایش بزرگ قرآنی بانوان با حضور گسترده مردم و جمعی از مسئولان خوشاب در مسجد گلشن سلطان آباد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام، امام جمعه خوشاب در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر ترویج مفاهیم و فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد صاحبی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی موجب مصون شدن جامعه از آسیب های اجتماعی می شود.

وی اظهار داشت: علت اکثر گرفتاریها و مشکلات جامعه امروز این است که قرآن و انس با این کتاب الهی در زندگی ما کمرنگ شده است.

امام جمعه خوشاب ابراز امیدواری کرد حرکتهای قرآنی نظیر همایش های قرآنی، محافل قرآنی، جلسات تفسیر و روخوانی قرآن دریچه ای باشد که ما با قرآن بیشتر انس گرفته و این کتاب آسمانی بین ما مهجور نباشد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب هم در این مراسم با اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان گفت: روزانه 30جلسه روخوانی و تفسیر قرآن در مساجد شهر سلطان آباد خوشاب برگزار می شود.

حجت الاسلام ˈهادی سلطانی کیاˈ با تاکید بر گسترش فرهنگ قرآنی در بین مردم بویژه نسل جوان افزود: هر کسی به نوبه خود در گسترش فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی در جامعه مسئول است.

وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه موجب پیاده شدن سبک زندگی اسلامی می شود.

در این همایش قرآنی که با همکاری ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب برگزارشد حدود 500 نفر از بانوان این شهرستان شرکت داشتند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.