اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 2 مرداد 1392 / کد مطلب: 6420 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:بايستي وظايف بهزيستي با رويكرد فرهنگي پيگيري شود


امام جمعه خوشاب:بايستي وظايف بهزيستي با رويكرد فرهنگي پيگيري شود  امام جمعه خوشاب با تاكيد بر اهميت اطلاع رساني ، آموزش و پيشگيري گفت: بايستي وظايف بهزيستي با رويكرد فرهنگي پيگيري شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبي روز چهارشنبه در جمع مسوولان با اشاره به خدمات ارزشمند بهزيستي در جامعه افزود : بايستي مردم و مسوولان بيش از پيش اين سازمان را با كمك هاي مادي و معنوي خود ياري كنند.
وي اظهار داشت : به دليل گستردگي وظايف بهزيستي خيرين مي توانند سهم بسزايي در خدمات رساني بهتر به اين سازمان داشته باشند .
امام جمعه خوشاب بر نقش آموزش و پيشگيري تاكيد كرد و گفت : با بالابردن سطح آموزش در جامعه معلوليتها كاهش مي يابد.
حجت الاسلام صاحبي ايجاد يك مجموعه آموزشي و فرهنگي را براي شهرستان خوشاب ضروري دانست و گفت : با كمك خيرين و مسوولان بايستي چنين مجموعه اي در اين شهرستان احداث شود .
وي از اهدا چند زمين كشاورزي ، مسكوني ، مغازه و غيره به ارزش ريالي يك ميليارد و ۲۰۰ ميليون تومان توسط يكي از خيرين شهر سلطان آباد خوشاب خبر داد و گفت : از محل اين اموال ايجاد يك موسسه خيريه عام المنفعه در شهرستان خوشاب را در دستور كار داريم.
رييس اداره بهزيستي خوشاب هم به لزوم مساعدت و همكاري تمام دستگاه ها در بحث جلب مشاركتها اشاره كرد و گفت : تمام دستگاه ها اين رسالت را بر عهده دارند كه يار و مددكار بهزيستي باشند.
علي گرمابي افزود : هر كدام از دستگاه ها به فراخور وظايفي كه دارند با طيف خاصي از مردم سرو كار داشته و مي تواند حلقه اتصال مناسبي بين بهزيستي و خيرين دستگاه خود باشند.
وي به وظايف بهزيستي در حوزه اجتماعي ، پيشگيري ، مشاركت هاي مردمي ، اشتغال و موسسات غيردولتي اشاره كرد و گفت : بهزيستي خوشاب ۷۵۰ معلول تحت پوشش دارد.
وي با بيان اينكه در حوزه اجتماعي نيز اداره بهزيستي خوشاب۶۰ زن سرپرست خانوار را تحت پوشش دارد، گفت : ۵۰ نفر از اين افراد مستمري ماهيانه دريافت مي كنند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.