اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 مرداد 1392 / کد مطلب: 6419 / نظرات: 0


با حضور مسولان استانی ساختمان جديد اداره بهزيستي خوشاب افتتاح شد


با حضور مسولان استانی ساختمان جديد اداره بهزيستي خوشاب افتتاح شد  مديركل سازمان بهزيستي خراسان رضوي گفت : بهزيستي به سمت تخصصي شدن پيش رفته و رويكرد اين سازمان توانمندسازي مددجويان است .ساختمان جديد اداره بهزيستي خوشاب
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، دكتر تهمينه شكيب در مراسم افتتاح ساختمان جديد اداره بهزيستي خوشاب افزود : بايستي به سمت و سوي توانمندسازي مددجويان پيش رويم نه اينكه افراد جديدي به مستمري بگيران اضافه كنيم .
وي اظهار داشت : مستمري فقط براي مددجوياني است كه به دليل نداشتن توانايي كار پاسخگوي نيازهاي خودشان نيستند.
دكتر شكيب با تاكيد بر ضرورت پيشگيري گفت : بايد به اين بخش توجه جدي تري شده و براي آن هزينه كنيم.
وي مناسب سازي براي معلولان را نيز ضروري عنوان كرد و گفت : از ابتداي ساخت يك سازه بويژه در ادارات و مكان هايي كه معلولان بيشتر به آن مراجعه دارند بايد اين مهم مورد توجه قرار گيرد .
مدير كل سازمان بهزيستي خراسان رضوي همچنين خواستار مشاركت بيشتر خبرين براي اين سازمان شد و گفت : هر كسي مي تواند در حد خودش بهزيستي را در خدمات رساني بهتر ياري كند .
وي افزود : رمضان امسال با مساعدت‌هاي خيرين بيش از ۶۳ هزار سبد غذايي در سطح خراسان‌ رضوي عرضه شد.
فرماندار خوشاب هم در اين مراسم با اشاره به استقرار ۱۸ اداره در اين شهرستان گفت : بهزيستي از اولين اداراتي بود كه در خوشاب استقرار يافت و جز معدود اداراتي است كه ساختمان اداره ساخته شده است .
مهندس حسين ابراهيمي كردياني با اشاره به اهميت بهزيستي در كاهش معضلات اجتماعي و خدمات دهي به معلولان افزود : پيشگيري و توانمندسازي مددجويان از مواردي است كه بايستي بيشتر مورد توجه قرار گيرد.
وي با اشاره به توانمندسازي به عنوان رويكرد سازمان بهزيستي خواستار توجه بيشتر در اين بخش با دادن وام هاي بلاعوض براي اشتغالزايي پايدار شد.
وي با بيان اينكه با وجود نوپا بودن اداره بهزيستي خوشاب اتفاقات ارزشمندي در حوزه هاي مختلف رخ داده است خواستار توجه و اعتبارات بيشتر در اين خصوص شد.
ساخت و تكميل ساختمان جديد اداره بهزيستي خوشاب يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال هزينه داشته است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.