اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 مرداد 1392 / کد مطلب: 6412 / نظرات: 0


خیرین 286 میلیون و 500 هزار ریال به مددجویان امداد خوشاب کمک کردند


خیرین 286 میلیون و 500 هزار ریال به مددجویان امداد خوشاب کمک کردند مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان خیران 286 میلیون و 500 هزار ریال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش سبزوارپیام، ˈابراهیم کسکنی ˈ روزسه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری جشن رمضان در شب گذشته در شهرستان خوشاب افزود : 70 میلیون ریال از این مبلغ را خیرین در جشن رمضان به مددجویان این نهاد کمک کردند.

وی از برگزاری طرح ˈهمیان مولا (ع)ˈ در خوشاب خبر داد و گفت : در این طرح کیسه های به پیروی از سیره مولا علی (ع) در دستگیری از نیازمندان بین مردم توزیع می شود.

وی افزود : در راستای این طرح تاکنون بیش از 500 کیسه در شهرستان توزیع شده که 25 میلیون ریال نیز از این طرح برای نیازمندان جمع آوری شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب همچنین اظهار داشت : 16 میلیون و 500 هزار ریال سبد کالا نیز توسط یکی از خیرین شهرستان خوشاب به مددجویان کمیته امداد این شهرستان اهدا شد .

وی از اهدای 700 کیلو گرم گوشت به ارزش ریالی 175 میلیون ریال توسط موسسه انصار الحجه مشهد مقدس نیز خبر داد و گفت : این گوشت ها بین 700 خانوار از مددجویان توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه برای دیدار از ایتام خوشاب نیز گفت : این دیدارها با حضور برخی مسوولان شهرستان و خیرین انجام شده و آنان نیز از نزدیک در جریان مشکلات خانواده ها قرار می گیرند .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب افزود : در این دیدارها به هر کدام از خانواده ها سبد کالا به مبلغ 500 هزار ریال اهدا می شود .

کسکنی با اظهار اینکه 220 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) خوشاب هستند، گفت : 39 نفر از این ایتام هنوز حامی ندارند .

وی از برپایی پایگاه اکرام ثابت در محل کمیته امداد خوشاب و نیز روزهای پنجشنبه در مزار شهدا و جمعه در محل جایگاه نمازجمعه خبر داد و گفت : در شب های قدر نیز پایگاه ها اکرام در شهرستان فعال است .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خوشاب با قدردانی از کمک های خیرین به این نهاد گفت : خیرین همیشه یاری رسان ما بوده و هستند .

وی شماره حساب 459562036 بانک تجارت را برای مشارکت های مردمی به این نهاد اعلام کرد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.