اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 30 تير 1392 / کد مطلب: 6398 / نظرات: 0

سبحانی فر:


تعدادی از روستاها شهر می شوند


تعدادی از روستاها شهر می شوند  نماینده مردم شهرستان های جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی گفت : تعدادی از روستاهای این شهرستان ها به شهر ارتقا می یابند.

به گزارش سبزوارپیام، رمضانعلی سبحانی فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده ،قرار است ارتقای روستاهای نوده انقلاب و رباط جز شهرستان خوشاب ، روستاهای حکم آباد و رازی شهرستان جوین و نیز روستای ریواده عبدل آباد شهرستان جغتای به شهر تبدیل شوند.

وی با اشاره به اتمام کارهای کارشناسی ارتقای روستاهای مزبور افزود : امیدواریم هر چه سریعتر در چند روز باقیمانده از دولت دهم ارتقا این مناطق ابلاغ شود.

وی ادامه داد : بحث ارتقای این روستاها پس از طی کارهای کارشناسی از وزارت کشور به هیات دولت ارسال شده و کارهای مربوط به کمیسیون سیاسی و امنیتی آن هم انجام شده است.

وی با اشاره به سفر سال گذشته ریاست جمهوری به سبزوار و درخواست ارتقای برخی از روستاها و بخش های حوزه انتخابیه به شهرستان، افزود : تاکنون فرمانداری داورزن استقرار یافته و فرمانداری ششتمد هم مصوب هیات دولت شده که کارهای مربوط به کمیسیون امنیتی و سیاسی انجام شده و منتظر ابلاغ آن هستیم .

وی با اشاره به پیگیری ها و مذاکرات انجام شده قبل از انتخابات با رییس جمهوری ،گفت : قرار بود بعد از انتخابات این کار انجام شود.

وی با اشاره به خواسته های مردم ششتمد افزود : انتظار داریم ابلاغ ششتمد به شهرستان نیز در چند روز آینده انجام شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.