اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 تير 1392 / کد مطلب: 6385 / نظرات: 0


بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در سبزوار کشف شد


بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در سبزوار کشف شد فرمانده انتظامی سبزوار گفت :با انجام یک سری تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی متهم و با هماهنگی مسوولان قضایی، بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف شد.

به گزارش سبزوارپیام،سرهنگ قنبر علی آزادواری ،اظهار کرد:کالای قاچاق مزبور شامل 25 هزار عدد انواع داروی غیر مجاز و بیش از 15 هزار نخ سیگار قاچاق است .

وی افزود: این کشفیات توسط ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی کشف شده است .

سرهنگ آزاواری گفت :با هماهنگی های انجام شده با مقامات قضایی سبزوار اقلام مکشوفه تحویل مرکز بهداشت شهرستان شد.

فرمانده انتظامی سبزوار همچنین در باره دستگیری یک زورگیر در این شهرستان گفت : در پی یک فقره زورگیری از شهروندان ، بلافاصله اکیپ گشت ماموران کلانتری 11 این فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری با توجه به اظهارات فرد مالباخته و پس از یک سری تحقیقات با توجه به سرنخ های بدست آمده فرد زورگیر را که از مجرمان سابقه دار بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: ماموران مخفیگاه متهم را که در یکی از محلات جنوب شهر بود شناسایی و باهماهنگی مقام قضایی ،او را حین استراحت در منزل دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود:متهم 25 ساله پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با فرد مالباخته به جرم خود اعتراف کرد که در این رابطه اموال مسروقه به فرد مالباخته تحویل و زورگیر با تشکیل پرونده به مقامات قضایی معرفی شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.