اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 25 تير 1392 / کد مطلب: 6366 / نظرات: 0

به مباحث قرآنی ، اعتقادی و اسلامی توجه شود/


مداحی خواهان ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شد


مداحی خواهان ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شد امام جمعه شهرستان داورزن خواهان ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شد و گفت: بایستی دردانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی به قرآن بیشتر توجه کنند.    
،حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در جمع مردم روستای مهر داورزن اظهار کرد: بها دادن به قرآن و مسائل قرآنی جامعه را به سوی خوشبختی سوق می دهد.
وی به برخی از دروس دانشگاهی اشاره کرد و افزود: در دانشگاهها و مراکز عالی آموزشی باید به امور قرآنی بیش از پیش توجه شود.
وی افزود: بعضی اوقات دیده می شود به اندازه ای که برخی موسسات و دانشگاهها به مسائل متفرقه توجه می شود به مباحث قرآنی و اعتقادی اسلامی توجه نمی شود.
حجت الاسلام و المسلمین مداحی با بیان اینکه قرآن کلید حل مشکلات است ،گفت :جوانان ما بایستی فقط به دنبال قرآن کریم بروند.
امام جمعه داورزن همچنین به برخی مسائل غیر شرعی و ناهنجاری ها در خانواده های کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: در جوامع غرب، امروزه زنان در خانواده آرامش وامنیت ندارند.
امام جمعه داورزن با اشاره به مشکلات موجود در داورزن هم ادامه داد:خوشبختانه این شهرستان مسوولان خوبی دارد و باید همه ی مردم روستاها و خود شهر داورزن دست به دست هم دهند و با اتحاد خود شهرستان تازه تاسیس داورزن را بسازند.
وی به مشکلات برخی روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت:روستاهایی همچون مور،کایف و وزردکوه در این شهرستان از آب آشامیدنی بهداشتی محروم هستند که باید مسوولان اهتمام ورزند و فکری به حال مردم این روستاها بکنند. 


 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.