اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 تير 1392 / کد مطلب: 6363 / نظرات: 0


کشف دپوی بزرگ داروهای محرک و توان‌افزای قاچاق در سبزوار


کشف دپوی بزرگ داروهای محرک و توان‌افزای قاچاق در سبزوار فرمانده انتظامی سبزوار گفت: دپو بزرگ داروهای محرک و توان‌افزا در سبزوار کشف شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل ازفارس، قنبرعلی آزادواری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی در امر تهیه و توزیع داروهای توان‌افزا و محرک در میان جوانان در سطح شهر سبزوار موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ ماموران پلیس آگاهی با انجام یک‌سری تحقیقات گسترده پلیسی و انجام یک‌سری کار اطلاعاتی در نقاط آلوده در سطح شهر به سرنخ‌هایی از عامل اصلی تهیه و توزیع داروهای قاچاق دست یافتند.

آزادواری عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با شناسایی متهم او را تحت نظر قرار دادند و سرانجام با هماهنگی مقام قضایی محل را از بازرسی و از مخفی‌گاهش مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل 35 هزار عدد انواع داروهای محرک و توان‌افزا و بیش از 15 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: برابر بررسی به عمل آمده ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده بیش از یک میلیارد ریال شده است که با هماهنگی مقام قضایی اقلام مکشوفه تحویل شبکه بهداشت سبزوار شد و متهم پس از سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.