اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 تير 1392 / کد مطلب: 6336 / نظرات: 0


شاخص اجرای طرح هادی در سبزوار و خوشاب 22 درصد است


شاخص اجرای طرح هادی در سبزوار و خوشاب 22 درصد است  مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سبزوار گفت : شاخص اجرای طرح هادی در شهرستان های سبزوار و خوشاب 22 درصد و در شهرستان داورزن نیز 34 درصد است .

 به گزارش سبزوارپیام ، جواد محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، میانگین اجرا و تهیه طرح هادی استان خراسان رضوی را هم به ترتیب 29 و 85 درصد عنوان کرد و افزود : شهرستان های سبزوار و خوشاب در این زمینه از میانگین استان عقب تر هستند.

وی افزود: از 138 روستای بالای 20 خانوار سبزوار برای 108 روستا تهیه طرح شده و در 31 روستا نیز طرح هادی اجرا شده و یا در حال اجرا می باشند.

وی اظهار داشت : شاخص اجرای طرح هادی در این شهرستان 22 و شاخص تهیه طرح 78 درصد است .

وی افزود : طرح های هادی سه روستای باغجر ، سنگ سفید و حسین آباد شامکان در شهرستان سبزوار در حال اجرا بوده که در صورت تامین اعتبار انجام می شود.

وی با اظهار اینکه از 64 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان خوشاب برای 52 روستا طرح هادی تهیه شده و 14 روستا نیز اجرا شده و یا در حال اجراست ، گفت : شاخص اجرای طرح هادی در این شهرستان 22 و شاخص تهیه طرح 81 درصد است.

وی همچنین شاخص اجرای طرح هادی در شهرستان داورزن را 34 درصد و شاخص تهیه طرح را نیز 87 درصد عنوان کرد و افزود : از 38 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان برای 33 روستا طرح تهیه شده و طرح هادی 13 روستا نیز اجرا شده و یا در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طرح هادی سه روستای کاهک ، نهالدان و کلاته مزینان داورزن هم در حال اجرا است، گفت : طرح هادی این روستاها از سال 90 آغاز شده است .

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 25 درصدی برای طرح هادی روستای کاهک گفت : این روستا دارای بافت با ارزش و قدیمی است که بایستی ضمن اجرای طرح هادی این بافت ارزشمند نیز حفظ شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.