اخبار سبزوار پيام : مذهبی


اخبار » مذهبی / تاریخ خبر: 22 تير 1392 / کد مطلب: 6335 / نظرات: 0


با حضور دو قاری بین المللی چهار محفل انس با قرآن در شهرستان سبزوار برگزار می شود


با حضور دو قاری بین المللی چهار محفل انس با قرآن در شهرستان سبزوار برگزار می شود مسوول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از برگزاری چهار محفل انس با قرآن با حضور دو قاری بین المللی مصری و عراقی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد .

 به گزارش سبزوارپیام ، روح الله صادقی سرشت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دو محفل قرآنی در شهر سبزوار ، یک محفل قرآنی در شهر ششتمد سبزوار و دیگری در نوده انقلاب شهرستان خوشاب برگزار می شود .

وی برگزاری محافل انس با قرآن ، جزء خوانی قرآن ، اطعام و غیره را از جمله برنامه های این شهرستان درماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود : همزمان با طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت ، طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان نیز در بقاع متبرکه سبزوار در حال برگزاری است .

صادقی سرشت افزود : در طرح نشاط معنوی که با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی صورت می پذیرد، کلاس های مختلف قرآنی و مذهبی در اولویت برنامه های آموزشی است.

وی با اشاره به برگزاری طرح نشاط معنوی برای دانش آموزان سه مقطع تحصیلی گفت : برای دانش آموزان مقاطع مختلف کتابهایی ارایه می شود.

وی همچنین ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن را از اهداف طرح ضیافت الهی بیان کرد و گفت : این طرح از ابتدای ماه رمضان در بقاع متبرکه آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.