اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 تير 1392 / کد مطلب: 6326 / نظرات: 0


امام جمعه ششتمد :حجاب از ارزشهای دینی ماست


حسين پور/امام جمعه ششتمد در خطبه های اولین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: حجاب از ارزشهای دینی ماست و حجاب موجب استواری جامعه می شود.
حجه الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم افزود: از دیگر آثار حجاب استحکام پیوند خانوادگی و آرامش روانی در سطح جامعه است و حجاب باعث احترام به شخصیت زن می شود.
وی گفت: ولی مقابله به حجاب در دستور کار استعمارگران بوده وهست و روزی رضا خان به وسیله زور در صدد مقابله با حجاب بانوان ما بود و امروز هم از طریق جنگ نرم ، ماهواره ، اینترنت، فیلم ها ، سی دی ها و تبلیغات فراوان آنرا انجام می دهد که بایستی خانواده ها و بویژه جوانان به هوش بوده و بیدار باشند.
خطیب جمعه ششتمد به سالروز پذیرش ولیعهدی امام رضا(ع) از سوی مأمون اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) هنگام وداع از مدینه به اهل بیت سفارش نمود که بر رفتن ایشان گریه کنند و به مأمون تأکید کرد که درعزل و نصب ها دخالت نخواهد کرد.
امام جمعه ششتمد گفت: پذیرش قطعنامه 598 از سوی ایران در آن زمان به مصلحت جمهوری اسلامی ایران بود و شرایط نامساعد بین المللی ، استفاده وسیع دشمن از سلاح شیمیایی و وجود نکات مثبت در قطعنامه از دلایل پذیرش آن توسط جمهوری اسلامی ایران بود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.