اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 9 مهر 1390 / کد مطلب: 630 / نظرات: 0


نمایش کمدی رام کردن زن سرکش به روی صحنه می رود


 
نمایش کمدی رام کردن زن سرکش به کارگردانی جواد رازقندی از 14 مهرماه سال جاری به مدت 20 شب در تالار کاشفی مجتمع فرهنگی، هنری اسرار سبزوار به روی صحنه می رود.
کارگردان این نمایش  گفت: قصه این نمایش در مورد دختری بدخو و بد اخلاق است که خواستگار ندارد و برخلاف او خواهر کوچکش مهربان و خوش اخلاق می باشد و البته خواستگار دارد آقای صارمی پدر دخترها به خواستگار می گوید تا دختر بزرگتر ازدواج نکند دختر کوچکتر حق ازدواج نخواهد داشت...
جواد رازقندی به عوامل این نمایش اشاره کرد و افزود: نویسندگی نمایش رام کردن دختر سرکش را داوود فتحعلی بیگی بر عهده دارد و در آن آقایان حسین غایبی، محسن برآبادی، بهروز داورفر، مهدی عباسی، موسی الرضا فالنجی، جواد رازقندی و خانم ها مریم نیکو، لیلا فیروزی، اعظم محمدی، مژگان امینی به ایفای نقش می پردازند.
وی اظهار داشت: کار تمرین این نمایش از اول خردادماه آغاز شد و تا پایان شهریور ماه نیز طول کشید.
این کارگردان با اشاره به اینکه این تئاتر توسط گروه نمایش سیماچه اجرا خواهد شد، از مساعدت ها و همکاری موسسه مالی اعتباری صالحین به ویژه آقای مصطفوی سرپرست حوزه سبزوار و مصطفی دلبری رئیس شعبه مرکزی صالحین که سال های گذشته نیز حامی این گروه و کارهای فرهنگی و هنری شهر بوده اند تقدیر کرد.
رازقندی همچنین از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار، شرکت تعاونی جامعه قرآنی فرهنگی و هنری اسرار سبزوار و انجمن هنرهای نمایش سبزوار  که مساعدت های لازم را در اجرای این نمایش داشته اند تشکر کرد.
کارگردان نمایش کمدی رام کردن دختر سرکش با بیان اینکه این گروه موفق شده چند سال پیاپی نمایش های مختلفی را به روی صحنه ببرد، افزود: نمایش های قی قاچ و شیش و بش از جمله این نمایش ها بوده است.
گفتنی است علاقمندان می توانند بلیط این نمایش را از موسیقی داروگ، کیوسک مطبوعاتی جلو پاساژ ارم در خیابان کاشفی شمالی، کیوسک مطبوعاتی میدان صاحب الزمان(عج) و سالن محل نمایش تهیه کنند.سبزوارآنلاین






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.