اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 17 تير 1392 / کد مطلب: 6299 / نظرات: 0


مجتمع بین راهی در محور ترانزیتی خوشاب به قوچان بهره برداری شد


مجتمع بین راهی در محور ترانزیتی خوشاب به قوچان بهره برداری شد با حضور جمعی از مسوولان مجتمع بین راهی سلطان آباد خوشاب در محور ترانزیتی خوشاب به قوچان بهره برداری شد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری خوشاب و سبزوار روز دوشنبه در آیین بهربرداری از این مجتمع بین راهی گفت : این مجتمع با مساحت 10 هزار مترمربع و با هزینه چهار میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

حشمت اله متین فر ˈ افزود : سه میلیارد و 500 میلیون ریال از هزینه این مجتمع را یکی از خیرین شهرستان خوشاب و 800 میلیون ریال را میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی تامین کرده است.

وی با بیان اینکه بایستی برای جذب مسافر و گردشگر زیرساخت ها را فراهم کنیم، اظهار داشت : وجود راههای ارتباطی ، گسترش هتل ها و اماکن از جمله زیرساخت های مورد نیاز برای شناسایی و جذب گردشگر داخلی و خارجی است.

ˈمتین فر ˈ با اظهار اینکه امکانات گردشگری و میراث فرهنگی بایستی برای عموم قابل دسترس باشد، افزود : سفرهای مردم صرفا تفننی نیست بلکه برای آشنایی با آداب ، رسوم و فرهنگ است .

وی به وجود هفت هتل و مهمانپذیر ، پنج سفره خانه سنتی و 11 دفتر در حوزه گردشگری سبزوار اشاره کرد و گفت : در ایجاد و گسترش خدمات بهداشتی،رفاهی و بین راهی بایستی با همکاری ادارات و بخش خصوصی در این شهرستان 10 مجتمع دیگر ایجاد شود.

فرماندار خوشاب نیز در این آیین گفت : وجود مجتمع بین راهی در محور ترانزیتی خوشاب به قوچان برای این منطقه ضروری بود.

مهندس ˈحسین ابراهیمی کردیانی ˈ با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان خوشاب و عقب ماندگی آن بویژه در شاخصه های توسعه بویژه توسعه عمرانی، افزود : توسعه این شهرستان همت و توجه مسوولان و مردم را می طلبد.

وی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان خوشاب در زمینه نیروی انسانی ، کشاورزی ، وجود راههای ارتباطی مناسب و قرار گرفتن در محور ترانزیتی گفت : باید به صورت بهینه از این ظرفیت ها استفاده کنیم .

وی با اشاره به نامگذاری امسال با نام حماسه سیاسی و اقتصادی گفت : حماسه سیاسی که با مشارکت خوب مردم انجام شد حماسه اقتصادی را هم بایستی با تلاش و کوشش رقم بزنیم.

امام جمعه خوشاب هم با قدردانی از این حرکت جهادی و زیبا که با مشارکت فردی خیر انجام شده گفت : این مجتمع هم مکانی برای استراحت مسافران بوده و هم موجب اشتغالزایی می شود.

حجت الاسلام ˈمحمد صاحبی ˈ با بیان اینکه از مواردی که زکات مال به حساب می آید مشارکت در چنین کارهای خیر است، افزود : این کارهای خیر هم باعث خیر و برکت و نزول رحمت و هم موجب پیشرفت منطقه می شود.

مجتمع بین راهی سلطان آباد خوشاب در پنج کیلومتری این شهر و در محور ترانزیتی خوشاب به قوچان واقع شده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.