اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 17 تير 1392 / کد مطلب: 6296 / نظرات: 0


شهرداری سبزوار، شهرداری برتر استان در اجرای پروژه های عمرانی شهری


مسئول امور مالی و ذی حساب شهرداری سبزوار گفت: شهرداری سبزوار در اجرای پروژه های عمرانی شهری در سال جاری موفق به کسب رتبه برتر استانی شد و مورد تقدیر استانداری خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید عباس شبیری با بیان اینکه این موضوع در جلسه توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای (ذیحسابی) سال 92  در دفتر مدیر کل دفتر فنی استاندار خراسان رضوی با حضور مدیر کل دفتر فنی، کارشناسان نظارت بر پروژه های عمرانی، اعتبارات، گروه فضای سبز، تاسیسات، ماشین آلات، بودجه و اعتبارت دفتر شهری، رئیس شورا، شهردار، ذی حساب و نماینده عمران شهرداری سبزوار مطرح شد، اظهار داشت: با توجه به عملکرد خوب شهرداری در سال گذشته براساس بازدیدهای کارشناسان دفتر فنی استانداری خراسان رضوی عملکرد مالی و عمرانی شهرداری سبزوار با کسب امتیاز 97 و نیم از 100 مورد تقدیر مدیر کل دفتر فنی استانداری قرار گرفت.

وی با اشاره به رتبه 68 شهرداری سبزوار در سال های گذشته از نظر کیفیت، جذب منابع استانی، تملک دارایی، توسعه معابر، توسعه فضای سبز، و... ، افزود: خوشبختانه این مهم در 2 سال اخیر با مدیریت تیم جدید شهرداری در حوزه های مختلف عمرانی و مالی به رتبه برتر استانی ارتقاء یافت و شهرداری سبزوار توانست امسال رتبه نخست را در بین شهرداری های خراسان رضوی کسب کند.

شبیری خاطر نشان کرد: در این راستا در این جلسه جهت تقدیر از عملکرد شهردار و شهرداری سبزوار، مبلغ 400 میلیون ریال تشویقی و 2 میلیارد ریال بصورت ویژه از محل ستاد حوادث جهت تکمیل پروژه سوله ورزشی چند منظوره مدیریت شهرداری سبزوار در مسیر پارک سلامت اختصاص یافت.

مسئول امور مالی و ذی حساب شهرداری سبزوار افزود: در این جلسه مدیر کل دفتر فنی استاندار خراسان رضوی از ناظرین حوزه های مختلف در خواست نمود جهت تقدیر، گزارش عملکرد شهردار و شهرداری سبزوار را به استاندار خراسان رضوی تحویل دهند.

وی ادامه داد: طی این جلسه همچنین شهردار سبزوار نیز متعهد شد سه برابر مبلغ در نظر گرفته شده استانداری را از محل منابع داخلی شهرداری در پروژه های مربوطه هزینه نماید.

شبیری ادامه تکمیل پارک جنگلی شهدای گمنام با 500 میلیون ریال اعتبار استانی و یک و نیم میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری، ادامه اجرای پروژه شبکه جداسازی آب و فضای سبز از آب شرب با اعتبار یک میلیارد ریال استانی و یک و نیم میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری و توسعه شبکه معابر شهری (زیرسازی و آسفالت خیابان تازه بازگشایی شده جهاد 8، اصلاح هندسی میدان سربداران، پیاده روسازی خیابان طبرسی و خرید قیر) با اعتبار 4 میلیارد و 300 میلیارد ریال استانی و 11 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری را به عنوان پروژه های پیشنهادی شهرداری جهت اجرا اعلام کرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.