اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 9 مهر 1390 / کد مطلب: 629 / نظرات: 0


سبزوارآنلاین /آقای دکتر فکری کنید



  مدتی است انتقادها و گلایه های مردم و مسئولان از نحوه خدمات رسانی بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زیاد شده است. انتقاداتی که اکثرا بجا بوده و بارها نیز از رسانه های مکتوب و غیر مکتوب انعکاس داده شده است. اما دریغ از اندک توجهی !!!
از جمله این موارد می توان به گلایه امام جمعه جغتای از نبود امکانات و پزشک متخصص در بیمارستان جغتای اشاره کرد. حجت الاسلام موحدی که در گذشته نیز اعتراضات زیادی در این خصوص داشته تنها راه حل این معضل را جدا شدن بیمارستان جغتای از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و الحاق آن به دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد.
چندی پیش نیز در برنامه تلنگر در اخبار20:45 استان به نبود آمبولانس اورژانس سلطان آباد در انتقال مصدوم جاده ای و همچنین تعطیلی تنها درمانگاه این شهر و فوت مصدوم اشاره شد و از مدیریت دانشگاه بخاطر این اهمال کاری انتقاد شده بود.
یکی از مخاطبان سبزوار آنلاین نیز حکایت تلخ فوت همسر ابوالقاسم عباسی جانباز 45 درصد را که نشان از بی توجهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دارد برای ما ارسال داشته که آن هم به نبود مدیریت در بیمارستان ها برمی گردد.
حال آقای دکتر حسن پور هنوز وقت آن نشده که فکری به حال مدیریت بیمارستان های تحت نظرتان بکنید تا تلاش شما در بهبود امکانات و تجهیزات و ... زیر سوال نرود. واقعا باید چاره ای جدید بیندیشید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.