اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 12 تير 1392 / کد مطلب: 6267 / نظرات: 0


مجتمع های گلخانه ای در داورزن مقرون به صرفه است


فرماندار داورزن گفت :ایجاد مجتمع های گلخانه ای در این شهرستان توجیه پذیر بوده و مقرون به صرفه است.

 به گزارش سبزوارپیام ، اسماعیل غفاری امروز در جریان بازدید از مجتمع گلخانه ای روستای مهر داورزن ،اظهار کرد: زود بازده بودن این مجتمع ها باعث خواهد شد تا در یک بازه زمانی کوتاه به بهره برداری و سود دهی برسد.

وی وجود بزرگترین مجتمع گلخانه ای در این شهرستان را به عنوان یک فرصت برای جوانان جویای کار عنوان کرد و گفت: با در اختیار قرار دادن علوم روز کشاورزی، می توان بیشترین محصول با کیفیت بالا را برداشت کرد.

فرماندار داورزن با اشاره به سرمایه گذاران غیر بومی این شهرستان هم افزود : جذب این گونه افراد که به جز سود دهی به مسائل دیگری از جمله اشتغال و بازگشت سرمایه به روستاها نیز می اندیشند برای شهرستانهای جدید التاسیسی همچون داورزن ضروری است.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن نیز در این بازدید با اشاره به اعتبارات این گلخانه گفت: نزدیک به 700 میلیون ریال جهت تکمیل و راه اندازی این مجتمع اختصاص یافته است .

مهندس حسین تاج آبادی اظهارداشت: این مجتمع در مساحتی بالغ بر سه هزار متر احداث شده که هم اکنون کشت خیار آن به تولید و برداشت رسیده است .

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر روزانه بیش از یک تن خیار از این گلخانه برای مصرف در بازارهای سبزوار و داورزن جمع آوری می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.