اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 تير 1392 / کد مطلب: 6260 / نظرات: 0


300 متر از ساخت و سازهای غیرمجاز در سبزوار تخریب شد


رییس اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار گفت : 300 متر ساخت و ساز غیر مجاز و غیر قانونی از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان تخریب شده است.

مهندس علی اصغر امانیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : این اقدام در راستای اجرای قوانین ابلاغی جهت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شده است.

وی افزود : به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، یگان حفاظت اداره امور اراضی جهادکشاورزی بطور مستمر از کلیه مناطق این شهرستان بویژه حاشیه های شهر بازدید و سرکشی می کند.

وی گفت : از ابتدای سال تا کنون یگان حفاظت نسبت به شناسایی و توقف 80 مورد ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان مستند سازی کرده تا از طریق مراجع قضایی اقدامات لازم صورت دهد.

وی اظهار داشت : در پی دستور مقام قضایی با هماهنگی نیروی انتظامی یک واحد که بصورت غیر مجاز ساخت و ساز می شد به مساحت 300 متر در روستای ابارش از توابع بخش مرکزی تخریب شد.

وی به کشاورزان و نیز افراد حقیقی و حقوقی که قصد ساخت بنا و تاسیسات در اراضی زراعی و باغی خارج از محدوده طرح های روستایی و شهری را دارند توصیه کرد که قبل از هر اقدامی مجوز های لازم از جهاد کشاورزی را اخذ کنند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.