اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 9 تير 1392 / کد مطلب: 6249 / نظرات: 1


کلاته خواستار ارایه خدمات مطلوب به مسافران شد


کلاته خواستار ارایه خدمات مطلوب به مسافران شد  معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار گفت :همه امکانات این شهرستان بایستی برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران و زائران بسیج شوند.

 محمد کلاته  اظهار کرد:این شهرستان آماده استقبال از زائرین و مسافرین حرم رضوی است.

وی به موقعیت جغرافیایی این شهرستان اشاره کرد و افزود:سالانه میلیون ها مسافر و زائر از این شهرستان تردد می کنند و مسوولان باید برای ارایه خدمات رفاهی مسافران در این شهرستان تلاش کنند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سبزوار گفت :در این مورد جلساتی با مسوولان ذیربط برگزار شده است .

وی خواستار ایجاد بستر مناسب برای خدمات مطلوب به زائرین و مسافرین تابستانی در مسیر راهها شد و اظهار داشت: تاکید شده دانشگاه علوم پزشکی کنترل و نظارت کافی را بر مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی داشته باشد.

کلاته در آستانه ماه مبارک رمضان افزود: قیمت های مواد غذایی توسط مسوولان ذیربط در بازار بررسی و ساماندهی خواهد شد و کمیته آرد و نان، آرد مورد نیاز نانوایی های مسیر راهها را تامین خواهد کرد تا از لحاظ سهیه آرد مشکلی نداشته باشند.

وی خواستار بسیج همه امکانات رفاهی ، خدماتی و...در سبزوار شد و گفت: دستگاههای خدمات رسان نظیر اورژانس، تعزیرات، پلیس راه، نیروی انتظامی، پایانه مسافربری و ... باید بهترین شرایط را برای مردم فراهم کنند تا مشکلی از لحاظ خدمات رسانی برای زائران بوجود نیاید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.